onsdag 1. september 2010

Min første award

Tvillingjentene bak den flotte bloggen Gammel stil, syns bloggen min er beautiful! Herlig altså, takker så mye, jenter. :-D




Jeg omformulerer entertaineren Jack Bennys sitat litt, og sier: I don`t deserve this award, but I have a headache and I don`t deserve that either.

Og jammen har det blitt min tur til å tenke hardt på syv ting dere ennå ikke vet om meg.... *tenke, tenke*


1. Jeg er fullstendig, altså jeg mener: Riv, ruskende hockeygal

2. Jeg møtte min bedre halvdel, ble gravid i løpet av 1 måned, forlovet etter 2 måneder og deretter gift etter 16. måneder. Vi har nå vært sammen i 9 år.

3. Min største drøm er å jobbe mindre, flytte til et lite gårdsbruk ikke så langt unna (som jeg allerede har sett meg ut), få bedre tid til familien, eie to hester selv og leie ut 6 stallplasser.

4. Jeg seilte en 28 fots seilbåt alene i en alder av 11, og har fortsatt gleden av å feriere i seilbåt hver sommer.

5. Jeg er et skikkelig B-menneske, og elsker fullmånen og natten.

6. Jeg er tidligere norgesmester i rifleskyting, 6.5 kal. (Landskytterstevnet, hvis noen har sett det på tv.)

7. Jeg elsker skrekkfilmer, med det overnaturlige som tema.



Det ble 6 "jeg`er" i starten på en setning, på et lite avsnitt. Sånt liker jeg ikke... =)

Så skal jeg også gi denne videre til syv andre, og det blir like ille... Jeg vil gjerne gi den til alle jeg følger, for dere er beautifulle alle sammen. =) But here goes:


Torunn med bloggen Mamma i flyt
Frk. Twil med bloggen Villa Twil
Maria med bloggen Idèkroken
Beate med bloggen Husets hjerte
Monica med bloggen Tyrifryd
Annette med bloggen Fru Ruud
Kaja med bloggen Karma


Håper dere tar dere en tur til disse flotte jentene!
Ønsker dere alle en koslig kveld videre!



Klem Jenny

7 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Grattis till din award!
Nu ska jag kika vidare på din fina blogg!
Ha en bra dag! Kram Therese

Tove sa...

Hei hei
Gratulerer med award, vel fortjent.
Morsomt å lese litt om deg og.
Må alltid innom deg en tur.
Ha en fin dag
Klem Tove

Tutti - Mamma i flyt sa...

Oi så gøy!! Tusen tusen takk for award, nå ble jeg glad :D Også så gøy å lese litt om deg da. Håper du har en skikkelig flott kveld!

Klem fra Torunn

Kristin sa...

Hei!!!

Så koselig med award for både deg og meg!
TUsen takk..
Veldig mange festlige ting om deg selv da du.. Virker som du har mange jern i ilden! AKtiv!!!! Moro..

Jeg er veldig dårlig til å blogge om awarder, men setter STOR pris på å få den altså.. TUSEN TAKK! kLemmer

Home By Virginia sa...

Hei på deg ☺

Takk for tipset om å få artikkelen i pdf format... ;)

Gratulerer med award... Den er deg vel fortjent... ♥

*Ha en fin kveld*

Klemmer fra MV ♥

Unknown sa...

Gratulerer med velfortjent award, og tuuuuusen takk for at vil gii den videre til meg:) Det setter jeg veldig pris på! Takk:)

Klem!

Karma sa...

Så koselig! Tusen takk:) Det setter jeg virkelig pris pris på, du skulle bare sett smilet mitt nå:)

Klem Kaja:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...