torsdag 5. mai 2011

Inne bra - ute best

Det er kjedelig å ta bilder inne om dagen, det er UT jeg vil! Men den koslige jobben med å gjøre klar uteplassene må jeg vente med til verandagulvet er beiset. Og BLIR det beiset anytime soon? Nei. For familien Tut & Kjør drar på vannet denne helgen også.

Men vi henger vel ikke med hodet av den grunn, gjør vi vel?




Det skal sies at bildet over ble tatt for en liten stund siden, blomster overlever ikke SÅ lenge hjemme hos meg. Det stammer fra en sammenkomst hvor ting ble plassert litt tilfeldig rundt på det lille stuebordet vårt (som jeg har kverulert med meg selv om). Glassene er fra MacDonalds og de blir faktisk flittig brukt i hverdagen, tenke seg til.

I morgen kveld skal flere jeg jobbet med tidligere samles og vi skal mimre om den artige tiden vi alle jobbet i avisa i nabobyen. Og hva er vel bedre enn å spise god mat (og drikke noe annet enn brus, thank God) med hyggelige venner ut i de sene nattetimer, for så å rusle ned til en nydelig havn og bli plukket opp av denne gjengen:




Etter en god nattesøvn der venter en helg med sjelefred eller adrenalin, kanskje begge deler. Det bestemmer O`Det Hellige Været.


En dag for tidlig, men alikevel: God helg!
Klem Jenny

*

14 kommentarer:

Bustenellik sa...

Goooood helg :D

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

God helg til deg, og kos deg med gamle kolleger! :D

Whitebite sa...

hoho. Og herlige lille-Jenny på bildet der ser ut til å bli akkurat lik mora!
Eller forresten, hva vet vel jeg om det?
God tur og helg og alt i hop!

Sommerhuset i bakken sa...

Jeg har beiset verandaen i flere dager nå ;-) Den er ganske stor, så jeg må ta det i flere etapper. Nå er det bare litt igjen, så jeg blir forhåpentligvis ferdig neste gang jeg har tid til å beise. Skal bli godt å få hagemøblene på plass igjen.

Flott blomsterbilde!

Ønsker deg og dine en riktig god helg! Kos dere masse!

vår lille verden sa...

Hei..Så kult at du har brukt mac ern glassene til blomster!!Du skjønner at min samboer har blitt så glad i disse glassene men jeg har sneket et og et i søpla sånn stille og rolig..Vet..det er dårlig gjort men må man så må man..Fillern jeg kunne jo fått bruk for de alikavel:))Kos deg på sjøen og nyt:O))go klem

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Det hørtes skikkelig deilig ut med båt.
Kos dere masse i helgen.

Gode helge klemmer fra meg

Guri sa...

Sørg for å kose deg skikkelig - både i voksentia og sammen med familien ;)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Det må være deilig med båt!! Misunn misunn ;)
Nyt helgen!!!

Klem Anette :)

Eldbjørg sa...

God helg!!
Og kos deg med mimrekveld, og alt annet enn brus i glasset :)

Klemmer fra Eldbjørg

Pia sa...

Ha ha, digger den kule rocke-jenta på bildet! Ha ei fin helg!

Hasigamas mamma sa...

Herlig bilde altså!!!
Håper du har hatt det supert!
Klem
Lise

h.espe sa...

Høres ut soim du har skikkelig herlige planer for helgen!! Så da er det bare å nyte en kjempefin vårhelg - forhåpentlig med stor sol, på blå, blå himmel!!!

Klem fra Hildegunn

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Koselig med båttur!! Her HÅÅPER jeg det blir maling for alle penger ;o)

Kos deg i helgen, Klem Anna

Drømmeskyen sa...

God helg, Jenny! For en tøff gjeng du har:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...