tirsdag 3. mai 2011

Navnet skjemmer ingen. Eller?

Ny header er på plass. Til ære for våren!

Og våren er her den, men dessverre har påskevarmen forvunnet igjen og det er nordavinden sin feil. Men solen skinner den (innimellom haglebygene) og vi koser oss mye ute med vårsysler. Nytt gelender på verandaen oppe er ferdig, verdens beste ektemann har luket i staudebeddene og mangfoldige kilo med sand er feiet bort.




Men over til noe helt annet: Jeg grublet lenge på hva navnet på bloggen min skulle være, når jeg startet opp i fjor. Den alfabetiske listen hos NIB ble saumfart, jeg ville ikke tråkke noen på tærne. Og jeg tror i det minste jeg unngikk det.

Nå har navnet satt seg i hodet mitt ihvertfall, og jeg føler det ganske riktig beskriver hva bloggen handler om. Hva syns du?


Klem Jenny

*

17 kommentarer:

vår lille verden sa...

Kjempefint:O))go klem

Sommerhuset i bakken sa...

Hei!

Synes navnet er kjempefint - og det passer perfekt til bloggen din ;-) For en flott header du har fått deg. Veldig fin!

Ha en super kveld!

Unknown sa...

Kjempefin header du har laget deg:)

Navnet er kjempefint, det er så mange blogger som har nesten helt like navn, og det kan være litt vanskelig å holde styr på innimellom;) Greit å skille seg litt ut fra mengden.


Jeg hadde en periode der jeg hadde lyst til å bytte navn på bloggen, for det har liksom ikke lenger den betydningen det var tiltenkt da jeg startet opp.
Men nå er jeg jo liksom Tyrifryd, og har slått meg til ro med at det er MEG;))

Ha en fin kveld!

Whitebite sa...

superfint bloggnavn! du har jo så fint navn..at egentlig kunne du bare hatt det ;o)
klems☻

Bondekona sa...

Fint navn, fint bloggnavn, fin ny header.
:)

Mattisheimen sa...

Kjempefin header Jenny! Og navnet på bloggen din er og flott =)

Ha en flott kveld!

Renate

Guri sa...

bloggnavnet er en innertier :))
Headeren også ;)

Junk De Lux sa...

Nydelige bilde Jenny og headeren din ble knallfin!!!
Synes navnet på bloggen din er veldig beskrivende og skiller seg litt ut(i motsetning til mitt men føler det er litt dristig å bli kreativ på dette tidspunktet;))...i like <3

Solen og varmen er tilbake i morgen snupp, ingen fare!

Stooor klem!

fryd&forandring sa...

Navnet er enestående og headeren likeså -digger fonten du bruker på bildene!

For en herlig opplevelse det må være på sjøen *drømme*, kan bare forestille meg den roen en får!

Klem

bentetove sa...

Så lekker header du har laget!!
Og navnet - det er helt sant - skjemmer ingen.
Det er veldig fint, det gjør at jeg gleder meg til å titte innom Jennys fire vegger :)

Mona Christin sa...

Hei.

Er så koselig når du legger igjen sånne koselige kommentarer, synes jeg. Tusen takk.

Fin header. Og tittelen er lissom deg. Ingen over, ingen ved siden.

Ha en fin onsdag. Den startet iallefall bedre enn gårsdagen. Jeg er hjemme med syk 8 åring i dag.

Klem Mona C

Tove sa...

Koselig header du har laget deg. som deg håper jeg den gode varmen snart kommer tilbake.
En fin dag ønskes deg og dine
Klem Tove

Bustenellik sa...

Men i dag er sommeren tilbake :D
Jeg syns bloggnavnet ditt passer bloggen din veldig fint, og beskriver den godt :-)

Britt sa...

Nordavind her også, men snøen har tukket seg så mye tilbake at jeg kan renske bedene mine iallefall...

Bekka sa...

Kjempefin og vårlig header :)
Og bloggnavnet ditt er veldig fint og passende!
Ha en super dag :)
Klem fra Bekka

Unknown sa...

liker navnet på bloggen :D
...og like utenfor ;) nais

InstatreffNorge sa...

Kjempefin ny header, og navnet kler deg:):)

Klem Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...