fredag 13. august 2010

Give-away!

Jeg hilser helgen velkommen med min aller første give-away! Rett og slett for å feire at jeg har funnet meg en så morsom hobby! :-D


Give-aways:
- En koslig duk/brikke (ses i bakgrunnen, ca. 35*35 cm)
- Et fint stoffhjerte med broderi
- Et lekkert lite hjerte dekorert med perler og glass, samt to søte magnet-sommerfugler
- 1 meter offwhite og 1 meter beige blonde-dekorbånd, pluss et nostalgisk kort




Slik kan du være med i trekningen:

1 lodd: Kommenter dette innlegget
2 lodd: Kommenter dette innlegget og link til det på din blogg (med bilde)
3 lodd: Kommenter dette innlegget, link til det på din blogg (med bilde) og legg deg til som følger

NB! Skriv i kommentaren hvor mange lodd du har gjort deg fortjent til. :-D
Har du ikke din egen blogg? Send meg en mail, så får du et lodd også. jennysfirevegger@gmail.com


Trekning mandag 30. august.


Altså er det fire personer som vil få tilsendt en liten gave fra en fornøyd, fersk blogger. =) Håper dere vil være med i trekningen! 


De flotte jentene som allerede er følgere, har et lodd i lomma! =)


God helg til dere alle! Håper dere koser dere masse!



Jenny

36 kommentarer:

Tove sa...

Hei hei
Prøver lykken hos meg. Viktig å feire...
Full pott til meg.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Vibeke / Mammas Hus sa...

Velkommen som blogger - det er en herlig verden! ;)

Jeg tar ett lodd :)))


God helg!

Vibeke :)

Christine C sa...

Så fine premier :) Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd. Ha en strålende helg!

Villevinkel sa...

Tusen takk for loddet :-) Er jo bare en fryd å være følger av deg ;-)

Tar to lodd til jeg :-)

Klem Elin

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei. Gratulerer med ny blogg da. Og takk for koselige kommentarer hos meg! Jeg blir med og tar 3 lodd jeg. Ha en fin helg!!

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med i denne nydelige konkurransen din!!
Tar 3 lodd, og her er lenka: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/08/giveaway-hos-jenny.html

Klem fra Hilde

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei, så fin blog du har. :-)
Jeg prøver gjerne lykken med et lodd.
Fortsatt god helg!

Fru Ruud sa...

Prøver lykken med 3 lodd!!
Klem Annette

Sommerhuset i bakken sa...

Hei!

Så morsomt med "Give-away" ;-) Tror ikke jeg har vært med på det før. Tar gjerne et lodd. Spennende!

Hilsen fra
HG

Karma sa...

Så morsomt at du skal ha din første giveaway, klart jeg vil være med på det!

3 lodd til meg :)

Klem Kaja

nr14 sa...

Jeg blir gjerne med på din give-away. 1 lodd.

Er en klabb med den linkinga og synes det er litt knotete pga av at jeg har wordpress-blogg.

Aashildsvilla sa...

hei jenny..lekker uteplass du har..og koselig blogg..takk for trivelig besøk på bloggen min..ønsker deg en fin tirsdagskveld.klem fra åshild

Aashildsvilla sa...

spennende med giveaway..jeg er med 2 lodd på meg..klem

maska sa...

Tar gjerne et lodd her.
Så flott uteplassen ble.
Ha en fin dag.

Tutti - Mamma i flyt sa...

Da forsøker jeg en gang til å legge inn en kommentar her :D Har linket, følger og kommenterer så 3 lodd på meg. jippi :D

Ønsker deg en skikkelig flott dag.

Klem fra Torunn

Maria ( Idekroken ) sa...

Du verden, så nydelige premier! :)
Jeg vil gjerne være med.
Har lagt meg som følger ( fordi jeg likte meg så godt her )
Og linker til deg med bildet.
Må jo ha 3 sjanser her ;)

Klem fra meg

Lever Landlig sa...

Hei hei.
Vil gjerne bli med på Give away.
Tar tre lodd. Har laga link (har endelig klart det hurra!!!) + lagt meg som følger til denne fantastiske koselige bloggen.
Klem

Unknown sa...

Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd;)
Flotte gevinster!

Anonym sa...

Nydelig blogg og premie!
Ett lodd på meg.
Hilsen Liv
oliven@mimer.no

As sa...

hei=)
Jeg er gjerne med på give-awayen din=) tar tre lodd, jeg.. Ja,og så legger jeg deg til på blogglisten min=)

Martilie sa...

Hei, Så flott blogg :)

Jeg er gjerne med på feiringen, har linket og lagt meg som følger og tar 3 lodd :)

Ha en super dag!

Tove

Martilie sa...

Så flott blogg! Jeg er gjerne med på feiringen (er ganske ny i blogglandia jeg også..)

Jeg har linket og lagt meg som følger og tar 3 lodd.

Ha en super dag!

Tove

bentetove sa...

Så koselig blogg jeg tar 3 lodd !
Har linket og legger meg som følger.

Himmelberget sa...

Trekker forhåpentligvis eit vinnarlodd i trkninga di :))

Mvh
Jannemor

Ann Kristin sa...

Heihei
Jeg blir med, og tar 3 lodd.
Ha en fin dag videre
Klem :D

Hjemme hos meg sa...

Hei!!
Så fin premie :)
Jeg tar 2 lodd. Tusen takk!
Jeg er også ny i denne verden- så ta gjerne en titt :)
Klem Anette :)

InstatreffNorge sa...

Hei hei:)

Moro å finne flere fra Østfold her! Kjempefin blogg:) Legger meg til som følger, så da blir det vel 2 lodd:)

God helg klem

Askeladden sa...

Jeg er med og tar tre lodder:). Det er ikke bilde av meg blant følgere. Men navnet Askeladden skal stå der.

Askeladden sa...

Jeg er med og tar tre lodder:). Det er ikke bilde av meg blant følgere. Men navnet Askeladden skal stå der.

Anonym sa...

hei,
klart jeg vil være med å feire! jeg tar ett lodd og håper på gevinst. spennende ;-))
ha en fin søndag,
mvh Tove
mailadr. om jeg vinner; dideidem@online.no

Manne's hverdag sa...

Hei på deg!!!

Nærmere enn vi kanskje tror... ;)

Hiver meg på giveawayen din her på slutten. Ett lodd til meg.

HA EN FIN DAG!!!

Hilsen
Marianne

MumsiMumsan sa...

Gratulerer og velkommen :O)
Jeg vil gjerne være med vet du, og tar 2 lodd, har lagt meg til som følger hos deg.
Ha en flott dag, og lykke til med trekning.
Mumseklem fra Vibece :O)

Trollmora sa...

Prøver meg her hos deg :) 2 lodd til meg og lykke til videre!

My home is my Castle sa...

jeg blir gjerne med på trekning :))

Tusen takk for alle de koselige besøkene dine :)) Setter stooor pris på dem...

Klem,Kari

fryd&forandring sa...

Hei!!! Så mye fint! Håper jeg rekker å bli med, tar med meg 2 lodd! Fikk ikke til å legge meg til som følger, men skal prøve igjen -jeg lover altså, hehe!

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...