tirsdag 12. oktober 2010

Bli med på besøk da vel?

Turen går nemlig til mamma!

Jeg har nevnt tidligere at jeg muligens har et Rocka hjem, mamma derimot; Hun har et Bolia hjem.


Her er det koslige sofahjørnet. Sofa Milano, bordet Counter, pendelen Znor og puter fra Bolia, fat fra Slettevold. Bildet "Budbæreren" av Gabrielle Kielland binder fargene fint sammen. 



Et artig innslag er gyngestolen Rocking Raymond, ved en filtkurv fylt med magasiner. Mamma bruker mye mer farger enn meg, og jeg liker det! Men tør selvfølgelig ikke hos meg selv...



Hos enhver mormor finner man bilder av barnebarna! Hyllene Cell, også fra Bolia, og dekorative boller fra Kremmerhuset. 



Lampen Maraquesh fra... ja, du gjettet riktig: Bolia! Dra snoren opp for å slå av og på. Passer godt på et medieskap.



Spisebordet var lekkert dekket og lammegryten var nyyydelig. Bilde av Frans Widerberg.



Spisestolen Espalier og vase fra Bolia. Lysestaker fra Slettevold.



Norgesglasset med lysene i forrige innlegg pynter nå opp på kjøkkenhylla til ho mor. :o) Kaffekjele og fruktkurv fra Alezzi. 



Enkelt og stilig. Sengeteppe og puter fra Ikea. Stoler som nattbord syns jeg er en smart løsning, plutselig kommer det ekstra gjester!

Ja dere, nå har vi vært en tur hos mamma! Hva syns dere?



Klem Jenny



Glad i deg, mamma!

*

18 kommentarer:

Gammel stil sa...

Hei kjære gode Jenny:)

Sååå fint moren din har det:) Vi elsker det!! Nydelige bilder:) Dette var et veldig koselig innlegg! Som alltid hos deg!! Elsker den:) Også så fine ord på slutten:)

Stor klem fra oss:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fint og gjennomført..
Og slike band må ein halde på..
For alltid!

klem

Sommerhuset i bakken sa...

Synes moren din har et veldig fint og koselig hjem. Hyggelig at vi fikk bli med på besøk ;-)

Hils henne og si at jeg synes hun hadde det veldig flott.

Ha en finfin kveld!

Bettum Villa sa...

Så ut som et veldig gjennomført og koselig hjem..
(Og med alle de merkene hørtes det også en smule dyrt ut ;))
Likte fargesammensetningen, men jeg er vel ikke så modig jeg heller når det kommer til farger ;P

Klem Madelén

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Kjempefint hos moren din... Ser ut til å være en sprek bestemor!! Tøff stil!

Og kjempekoselige ord på slutten!

Klem Anette :o)

Kaoskontroll sa...

Wow... virkelig et stilig hjem! Kan vel ikke akkurat si at mine foreldre har det slik. ;) Ikke akkurat et typisk bestemorhjem nei, men man ser jo hvor du har fått interiørsansen fra. :)

Takker takker takker for gladkommetaren din. :) Ja, jeg er ennå i lykkerus, for nå er også min finn.no vask kommet på plass. Og den rommer så mye og er så fiiin! :) Men det tar nok litt tid før rommet fullføres fullstendig, for nå sparer jeg peng til ferie. Men jeg skal da få malt benken, satt opp speilet og sydd forheng, vil jeg tro. :)

Klem

Fru Ruud sa...

Dette så riktig så flott ut ja!!! Koselig å komme hjem til mamma iblant!!!!
Er hos mine forledre ca et par dager i uka og har et supert forhold!! Det må en bare sette pris på!!!!!!!!
Klem Annette

Behindabluedoor sa...

Jøsses jeg er imponert :)
Sitter her og smiler :)
For en kul stil din mamma har da, skikkelig wow faktor!!!

ha ei god natt.
Klem

Martilie sa...

Lekkert lekkert!

En stilsikker og spenstig mamma. Lekre ting og jeg elsket spisestuestolene :)
Lekkert tilbehør..

Jeg sier bare WOW - dette likte jeg veldig godt!

NNatta og nyt morgendagen!

Klem fra Tove

TIN sa...

For en stilig blogg du har! Jeg er på en liten runde for inspirasjon, da jeg er fersk i bloggfaget...Det var hyggelig å besøke deg, jeg kommer sikkert igjen!

Hilsen Christin alias TIN

Blogg om ting og tang sa...

Hei Jenny:)

Tusen takk for veldig koselig kommentar:)

Så fint moren din har det:) Veldig hyggelig!! Koselig innlegg:)

Klem:)

fryd&forandring sa...

Oioioi, her kunne jeg fint ha bodd, masse lekre detaljer, likte spesielt nattbord-stolen (ønske-ønske!!)! Morsom hjemme-hos-artikkel hehe! Klem

Storesøstra sa...

Her var det jammen gjennomført og flott!!! Ikke alle bestemødrene som har så sprek stil:-) Må kanskje vise dette til mammaen min;-)

Manne's hverdag sa...

Hei kjære venn og TUSEN TAKK for ett hyggelig møte!!!

Du kan tro jeg er spent - hi, hi!!!

For ett nydelig hjem mamma'n din har. Mange fine farger, spennende møbler og interiørdetaljer, men likevel lunt og hjemmekoselig.

Koselig at dere har ett godt forhold. Nydelig "melding" til mamma'n din.

Klem fra
Marianne

beate sa...

åh, det er kjempelekkert!!!

nyt kvelden

klem beate

Blogg om ting og tang sa...

Hei:)

Tusen takk for koselig kommentar:) Det var så vidt jeg kom meg hjem, men dum som jeg er, snudde jeg ikke med en gang.. Gikk hele runden jeg.. Og nå blir det bare verre og verre. Klarer ikke gå på det. Heldigvis har vi noen krykker liggende her, så akkurat nå humper jeg rundt på dem. Mamma er redd for at jeg har ødelagt noe i kneet. Det har hovnet opp, og det iler nedover benet..

Jeg skal selvfølgelig ta bilder av det mamma lager:)

Klem:)

Fruens sa...

Hei jenny
Tusen takk for hyggelig tid hos din mor,,,så koselig hun har det..hilse henne å si takk for at du fikk dele hjemmet hennes med oss..
har give away så meld deg på..klemmer fra Fruen

Aashildsvilla sa...

hei..koselig du har det..klemmer fra åshild

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...