søndag 19. september 2010

En smak av høst...

I dag har det vært en strålende dag, og solen har faktisk varmet godt! Nå skal vi pakke sammen skjellene og steinfisken som har pyntet opp i fatet på stuebordet, og legge i konglene som har blitt sanket sammen i dag.

Vi har gledet oss i hele dag og snust inn lukten i mange timer, men endelig fikk vi smakt på høsten også! Et bilderas av hele herligheten:















Endelig ferdig! Klar til å nytes!

Jeg må seriøst lære meg å sette inn bilder ved siden av hverandre, det måå da bli penere... Help, anyone?

Helgen ellers har gått med til en fantastisk barnebursdag på lørdag, og feiring av selve 6-årsdagen i dag. Graulerer med dagen, Tristan!



Nå går Robinson på tv, og etterpå blir det leiefilm jeg har gledet meg lenge til: Legion! Se trailer ved å trykke på tittelen (følg spesielt med på den søte, gamle bestemoren).

Håper dere alle har hatt en koslig helg, og at dere er rustet for en ny uke (med nye umuligheter...). Jeg kommer plutselig på "besøk"! :o)



Klem Jenny 

13 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Nam, nam, nam. Det så deilig ut!

Gammel stil sa...

Åh, det så godt ut!!:):) Har vært fint vær her også, men vi har bare ligget inne, og pleiet oss selv!

Gratulerer med dagen til Tristan:)

Karma sa...

Fårikåååål! Elsker det! Tror jammen meg at jeg må sette i gang kjelene snart:)

Ang bildene... Når du legger til bildene får du mulighet til å velge fire ulike str. Bare ta en av de tre minste(kommer ann på stående eller liggende bilder, hvor mange ved siden av osv) Og så flytter du de ved siden av hverandre, enkelt og greit:) Spør gjerne hvis det er noe mer:)

Klem Kaja:)

Bettum Villa sa...

Nam nam! Fårikål er best. Fikk vann i munnen nå ja... ;)

Prøvde for en tid tilbake å fa til å sette bildene ved siden av hverandre, men det ble bare tull og tøys. Så jeg er fornøyd så lenge alle er ekstra store (synes jeg da).

Når det gjelder Legion så så jeg den for en 3 mnd tid tilbake og jeg var vel ikke så veldig inponert, men så tror jeg at jeg begynner å bli skikkelig kresen for tiden ;P.
Men ønsker deg og dine en flott tv-kveld. Klem Madelén ♥

Hjemme hos meg sa...

Hei!

Jeg må le...jeg klarer heller ikke å få bildene ved siden av hverandre... hender det skjer men da aner jeg ikke hvordan :D

Er så fint du kommer på "besøk" ;) Blir så glad for de koselige meldingene du legger igjen! ♥

Ha en finfin dag!

Klem Anette

MumsiMumsan sa...

Hei!
Fins ikke noe bedre enn fårikål når høsten kommer snikende :O)
Nam nam!
Håper du koste deg masse med film kveld, og er klar for ny uke!
Ha en flott mandag.
Mumseklem fra Vibece :O)

Gammel stil sa...

Takk for oppmuntrende kommentar:)
Bilder av seksjonen kommer:):)

Formen er stigende, men det sitter veldig godt i..

Ønsker deg en herlig dag:)
stor klem!!

Manne's hverdag sa...

Hei og takk for alltid koselige kommentarer hos meg.

Ser ut til at dere har hatt en fin helg. Selv kan jeg lett styre unna fårikål. ;)

Ha en fin uke!!!

Hilsen
Marianne

Anettes tankeboble sa...

Hei!
Tusen tusen takk for alle skjønne kommentarer!
Jeg blir SÅ glad ;)
Jeg er så dårlig på å skrive tilbake! Skal skjerpe meg ;)

Klem klem

Anettes tankeboble sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mattisheimen sa...

Hei Jenny,

Tusen takk for koselig kommentar. Så bra at du og likte kjøkkenet vårt. Ser frem til å dra dit i helgene, og bare kooose meg fra nå av. Tror jeg kaster alt av malepensler langt av sted! :)

Den fårikålen så god ut. Er ikke en kjempefan av det, som eneste i huset her. Så det blir nok en slik middag her og snart.

-Renate-

Martilie sa...

Dette ser jammen deilig ut! Skikkelig høststemning!

Jeg har også funnet frem høstlige ting, lysestaker, puter og pledd.. Blir så lunt og godt med en gang..

Ha en flott uke!

Klem fra Tove

Lykkeliten sa...

Dette så nydelig ut. Jeg elsker lammekjøtt, men kan styre meg for kål, så jeg har et problem der. Blir som oftest lammestek her i huset, til mim manns store fortvilelse.

Koselig blogg du har her. Jeg følger deg gjerne videre.

Klem Lykkeliten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...