lørdag 25. desember 2010

Julaften

God formiddag alle sammen, jeg håper dere hadde en koslig julekveld i går? Her hjemme var vi 11 spente barn og voksne som etterhvert ble til 11 stappmette barn og voksne...


Nora og jeg dekket årets julebord på formiddagen. Enkelt, men akk så koslig. Alt til dekorasjonen er kjøpt på Nille, det samme med dekketallerknene. Duken har min svigermor heklet.


Og vet dere hva? Av svigermor fikk jeg et stort norgesglass med sandkakeformer etter min manns mormor! Akkurat så gamle og koslige som jeg liker dem, fra en dame jeg dessverre aldri fikk møte.

Under ses en glad Tristan som fikk pakke opp den aller første gaven, da han fikk den brente mandelen i multekremen. :o)


I morgen reiser hele familien til Gaiatoppen på Hafjell og blir der til lille nyttårsaften. Vi gleder oss til strålende sol og herlige forhold i bakkene! Dermed tar jeg en aldri så liten juleferie, men en skal ikke se bort ifra at jeg setter meg til foran mac`en en sen romjulskveld på fjellet...


God romjul!
Klem Jenny


*

16 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Hei. Ja, det er ikke de dyreste gavene man nødvendigvis blir mest glad for:DDDDD Så koselig med Norgesglass med gamle sandkakeformer:DDDD Nydelig duk på bordet:DDD Jeg lurer på om du kan hjelpe meg? Du har en rå bakgrunn bak bloggen din, med plankevegger. Kan du fortelle meg hvordan jeg får det på min blogg?

Beate i Husets Hjerte sa...

Ha en koselig romjul...juleklem fra meg!

lisje astrid's husblogg sa...

VAKKERT!

Kos dokke masse på fjellet♥

Så mykje herleg JUL på bloggen din!

Takk for gode ord:)

Klem frå Astrid♥

Elin | Draumesidene sa...

Hei Jenny! Så herlege bilder frå ein fin kveld! Eg gløymde nesten å ta bilder, er så van med å ta bilder når dagslyset er her :) Nydeleg bord, og den duken såg så flott ut! Så stor!

Tusen takk for alle fine helsingar du tek deg tid til å leggje att hos meg! :)

Ynskjer dokke ei fantastisk fin romjulsfeiring på Hafjell!

God klem frå Elin!

Livet i Fattighuset sa...

God jul, Jenny! Håper dere får en fin tur, jeg misunner deg sandkakeformene, det hørtes veldig hyggelig ut!!

Marie

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flott oppdekking..
Og for ein flott duk, heldige deg..

Kos dokke masse på fjellet :-)

Fortsatt god Jul!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flott dekka julebord!:)
Kos deg mykje på tur og jha ei flott romjul!
Klem:)

Lene sa...

Nydelig dekket julebord!!:) Ønsker dere en riktig deilig juleferie på fjellet, og en god romjulstid:)

Hilsen fra Lene.

Blåveispiken sa...

Så koselig, her kan jeg tenke meg det var god stemning i går :o)! Kjempesøt duk ! Riktig god tur, kos deg masse!Klemmer, Marianne

Blåveispiken sa...

Så koselig, her kan jeg tenke meg det var god stemning i går :o)! Kjempesøt duk ! Riktig god tur, kos deg masse!Klemmer, Marianne

h.espe sa...

Kan virkelig tenke meg dere kosa der i går!! Jeg hadde en herlig julekveld - familie, deilig mat og pakker under treet - helt perfekt!!

Nyt romjulsdagene videre!

*★ God Jul★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★ *** ★ 。* 。
° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• | 田田|門| og godt Nytt År ♥

Stor juleklem fra Hildegunn

Jeanette sa...

Så koselig og fint pyntet julebord! :)

Ønsker deg en riktig fin romjul på Hafjell. Vær forsiktig i bakken og kos deg:)

Martilie sa...

Nydelig dekket bord og kosleig selskap :) Herlig..

Nyt deilige romjulsdager på fjellet :)

Juleklemmer fra Tove

Hjemme hos meg sa...

Hei Jenny!

Så fint og koselig dekket :) Vi hadde en herlig kveld vi også..Men 1 dag klarte jeg å bli sjuk og lå hele dagen på sofa`n :( Og nei det har ikkeno med akevitt og gjøre ;) Jeg ammer og rørte ikke en dråpe :)

Også du som er på tur a gitt!!! Heldig :) Kos deg masse :)

Klem Anette :)

Hasigamas mamma sa...

Håper dere koser dere på fjellet! Vi tar oss kanskje også en tur, prøve å få stått litt på ski...
Så ut som en veldig koselig julekveld!
Fortsatt fin romjul og godt nyttår!
Klem
Lise

Tee of Vinnord Cottage sa...

Sååå koselig! Veldig tradisjonelt og hærlig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...