fredag 29. oktober 2010

Mitt håndarbeid...

Jeg har lenge sett og beundret alle deres vakre håndarbeid; Strikkesaker, sying både for hånd og på maskin, brodering, toving, lapping, hekling, scrapping, for ikke å snakke om sylting, matlaging, baking og all slags lekre saker og ting. Og jeg har tenkt, ååh, kunne ønske jeg kunne sånn der!

Joda, jeg har latt meg inspirere og strikket et par kjøkkenkluter... men hvor syttærn gjør jeg av alle trådene som henger ut? Jada, de skal vel inn et sted, men jeg har ikke sånn nål til å gjøre det med. Og tid? Nei, det har jeg ihvertfall ikke.

For tiden min går med til heelt andre ting. I kveld har jeg klippet, limt, skrevet, krysset av, stablet og trykket. Og det var da det slo meg: Håndarbeid? Visst fader! 




Hvordan ellers skulle det komme ark etter ark ut av skriver`n? Hvordan ellers skulle det bli klippet pent til, limt inn og blitt påskrevet navn?? Hvordan ellers skulle det blitt levert ut nydelig og fiks, ferdige loddebøker??? Hvordan ellers skulle våre Future Stars fått penger på kontoen, hvis ikke det var for mitt eminente håndarbeid???

I kveld har jeg derfor glist stolt av meg selv. Joda -denne jenta er også en håndarbeider.
Og det er helg! Make it good...



Klem Jenny

8 kommentarer:

Beate i Husets Hjerte sa...

hehe...såvisst er det håndarbeid...høres ut som du har hatt litt av en jobb. Kos deg resten av kvelden! Og takk for alltid koselige meldinger hos meg. Klem

HusmorDronninga sa...

Herlig innlegg Jenny!
Ha en fantastisk helg, med eller uten håndarbeid ;)

Klem Kjersti

Martilie sa...

Håndarbeid godt som noe det!! Flott innsats :)

Nyt en deilig kveld -og helg!

Klem fra Tove

beate sa...

hi hi! klart du er en håndarbeider!!

godt jobba!

god helg


klem beate

Maria ( Idekroken ) sa...

Så flink du er! Ja du kan du! :)
Morsomt innlegg.
Klem fra meg

Manne's hverdag sa...

Hei Jenny - og TUSEN TAKK for award!!! Bedre sent enn aldri. ;)

Synes det er ett flott stykke håndarbeid du har utført!!!

Klem fra
Marianne

Unknown sa...

Hehe, herlige deg! Du har helt rett, det ER eminent håndarbeide;) Du er flink!

Her venter vi fortsatt på stormen, det er visst enda bare stiv kuling i følge de innfødte, så det blir spennende å se hva dagen bringer.

Godt å se at det er flere av oss som har slike utendørs laster forresten;) men du har myyyy bedre "utsikt" enn meg fra plassen din;)

klem;)

tante fiolett sa...

Kanksje det fins en håndarbeider i oss alle her i blogglandia??;)
Ha en flotters uke!!
Smil & klem fra Jeanette:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...