mandag 25. oktober 2010

En sniktitt...

Jeg har aldri vist dere noe som helst fra badet vårt før, og det er det en grunn til for å si det sånn... Meeen, hvis man legger godviljen til og bare ser på noen detaljer...





Da blir det hele straks mye bedre!






Hjerte fra Frøken Fryd.





Kjeeeedelige håndklær fra Kid Interiør. :o)






Potter fra Josefines Lysthus. Og, som den realitetsblogger`n jeg er, her er tannpussen unnagjort for kvelden:





Åh, som jeg gleder meg til å, en gang i framtiden, vise dere et like koslig og lunt bad som jeg ser hos så mange av dere! :o)


Ha en fin kveld videre, alle sammen!



Klem Jenny

14 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Det ser da sletts ikke verst ut :)
Nå skal jeg kose meg og ta awarden jeg fikk av deg :)

Klem Anette :)

HusmorDronninga sa...

Veldig koselige detaljer da ;)

Kaoskontroll sa...

Detaljene skal du iallefall ikke skamme deg over. :) Og jeg liker realitetsblogging... selv om jeg ofte er litt for feig til det. ;)

Tusen takk for veldig hyggelig kommentar! Ja, når man er et rotehode av natur må man ha fokus på kaoskontroll for å lage ENKLE løsninger som gjør ryddign fort og lett. Hehe
Og jeg takker på vegne av både meg og snekkeren. :) Han var virkelig helt fantastisk! Slik gjør de det jo bare ikke i Marokko, men etter 5 minutters skeptisk hoderisting og jeg som nikket imot, tegnet og forklarte gikk lyset opp, og han utførte det helt perfekt. :))

Håper du har en flott kveld! Klem

Martilie sa...

Flotte detaljer!
Sikker på at hele badet ditt er bloggbart.. ;)

Jeg viser ofte bare detaljer -er så bekvemt for da trenger ikke hele huset skinne (og det gjør det IKKE daglig hos oss...)

Nyt kvelden!

Klem fra Tove

Manne's hverdag sa...

Hei Jenny!!!

Synes badet ser riktig så koselig ut jeg. Og så må man jo gjøre det beste ut av det man har inntil man får det slik man ønsker. Og da gjør litt stæsj susen.

Ha en fin dag videre!!!

Klem fra
Marianne

Unknown sa...

Syns dette ser riktig så koselig ut jeg:) Jeg har heller ikke blogget badet i sin helhet - før nå nylig. Det har vært så ille der inne at jeg har ikke engang kunnet ta fine detaljbilder.
Jeg stemmer for flere bilder av badet ditt, det er nok ikke så ille som du tror;)

Ha en finfin dag, klem;)

Elin | Draumesidene sa...

Hei Jenny! Velkommen som følgjar hos meg! Kjekt! :) Må le av innlegget ditt her, for slik har eg det også. Badet på loftet har eg ALDRI blogga om. Huttemegtu! Men du; det badet ditt ser VELDIG fint ut av bilda! :) Det er det som er så fint; vi tek bilder av det vi vil!

Ha ei vakker veke vidare!
Klem Elin :)

Anonym sa...

Hei Jenny,

Takk for besøk på bloggen min!!
Kjempe koselig å se deg her inne :O)

Hahaha, jeg må le.. slik ser vasken vår ut også!!
Vakre ting du har tatt bilde av!!
Klem

MumsiMumsan sa...

Hei, og takk for koselig kommentar :)
Her graves det i haugen av skitten tøy, håper det ikke blir brukt så mye som en sokk den kommende uka, da kommer jeg kanskje i mål.
Koselige bilder fra badet ditt da :)
Skal bare noen detaljer til som regel :O)
Ha en flott kveld.
Mumseklem fra Vibece :)

Karma sa...

Nå er det lenge siden jeg har tatt titten rundt på ulike blogger. Så koselig å komme inn her igjen til deg. Synes badet ditt var kjempe fint jeg :)

Klem Kaja :)

Kristin sa...

Herrrlig innlegg! hihI! Humret litt.... ;-) Ser jo koselig ut!

TUSEN TAKK for så koselige kommentarer hos meg! Alltid like oppmuntrende og hyggelig! TAKK!

Kjekt med verv, men snakk om at du har mange da.. FLINK Elller hva?! HEhe.. JA! Men det er ålreit å engasjere seg! Ikke noe er bedre enne det! klemmer

Fruens sa...

Hei Jenny
Syns badet ditt ser fint ut jeg,og foresten så er det di kjeeeeedelig hånklene som er best å tørke seg med,så det så..liker pottene dine dem var så fine.
Håper alt står bra til i heimen,og ønsker deg en god dag.
Klemmer fra Fruen

Hasigamas mamma sa...

Takk for så fine ord hos meg! Og for at du vil følge meg videre. Slik fant jo jeg deg også :) Veldig koselig blogg du har! Siden du har fått noen awarder i det siste, så har jeg fått bli kjent med deg "ganske kjapt" :)
Masse fine detaljer på badet, jeg er sikker på at det ikke er så ille -det er jo tross alt detaljene som hever eller senker helheten :)
Ha en kjekk kveld!
Klem
Lise

h.espe sa...

Hei, og takk for kjempehyggelig besøk på bloggen min - alltid kos når nye finner veien inn til meg!!! Ny er også bloggen din for meg, så nå skal jeg sette meg ned og kose meg med innleggene dine!

Fine detaljer fra baderommet ditt! Jeg er også i den situasjon at jeg ikke har blogget badet mitt - er ikke akkurat "stoltheten" min ... ;o)

Fortsatt fin kveld til deg!

Klem fra Hildegunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...