mandag 1. november 2010

Full oversikt!

Er ikke det fint? Skulle ønske jeg alltid hadde det! ;-)


Kjære vene, nå tror jeg bordhockeyen har stått på stuegulvet LITT for lenge...
Mener å ha sett det på en del bilder nå! :o)

Sett dette før? Joda, dere har nok det. Men kanskje dere kan få en litt større oversikt? Loppeskapet mitt, og et par skilt i kassen som leter etter to knagger som skal opp på veggen til venstre. Der skimter dere også døra ut til verdens minste gang, døren på høyre side er til kjøkkenet. Jeg står her med ryggen til baderomsdøra. Trappemonsteret er ikke ferdig ennå, som dere ser på gelenderet ned til kjellerstua. Og det mangler fortsatt lister rundt dørene og gulvlister her i hallen. Godt man kan ha noen koslige småprosjekter! (Ja, rekti!)




I kveld er det kaldt på føttene, stearinlys er tent og det brenner i ovnen. Deilig! Mellom pipen og tapeten mangler det også noe som dere ser, og det er fordi jeg er på utkikk etter den perfekte bjørka. Altså en som er rett, rett og atter rett (fins det??). Det jeg mener er at jeg vil ha en slank, fin bjørkestamme som list, istedet for en kjedelig sort butikklist eller en stållist. Den som leter, skal finne!




Nei, først skal jeg finne teppet mitt borti sofaen og kose meg med opptak av Supernatural fra fredagen, med en god kopp te.

Ha en knallfin mandag videre, folkens! Vi blogges!



Klem Jenny

7 kommentarer:

Kaoskontroll sa...

Jeg synes du har det riktig lekkert! Du ser nok bedre hva som skal gjøres og mangler enn det vi andre kan se. :) Synes det oser stiiil jeg!

Stor klem

Beate i Husets Hjerte sa...

Er jo så koselig atte...ha en koselig kveld!!

Villevinkel sa...

Kjempefin stue!

Klem

Emilies interiør sa...

Så koselig du har det! Kos deg resten av kvelden:)

Bryllupsglede sa...

Så fint du har det, kjempe koselig altså!

Klem T

HusmorDronninga sa...

Så koselig dere har det!
Men en rett-rett bjørk? Bahh... jommen sa jeg smør ;)

Karma sa...

Så fine bilder du viser. Og du kommer garantert til å finne den perfekte bjørken en dag. Den som venter på noe godt... Gleder meg til å se det ferdige resultatet!!!

Klem Kaja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...