lørdag 5. februar 2011

Den nest beste dagen

Lørdag. Den nest beste dagen i hele uken. Solen stråler inn i stuen og man kan nesten (hvis man legger godviljen til) ane våren utenfor. Ihvertfall forhåpninger om vår.

Mini-Jenny og jeg har vært en tur i Sverige på formiddagen og hamstret brus og litt lørdagsgotteri. Nå blir håret hennes krøllet og stæsjet, og litt mascara har jeg også sagt ja til. Mini-Jenny skal nemlig se Siste sjansen til MGP live i kveld!


Bordet og to-seteren til hagen får søke ly i stuen på vinteren.
I kurven venter en bok jeg har blitt anbefalt.


Vi tre andre skal kjøre 17 km til Den andre byen. Tristan skal spille turnering. Hockeykøller er ferdig teipet, skøyter er slipt og draktsett og flaskeholdere fyller hele herregårdsvogna. Stjernen, Kråkene og Frisk skal få bryne seg på de blå/hvite i kveld. A-laget spiller også, men den kampen får vi "ha på øret".



Tulipan-kassen og skiltene, som ENNÅ ikke henger der de skal, i hallen.


Jeg håper lørdagen (og helgen ellers) blir givende og sjelegod for alle som tar en titt innenfor mine vegger. Vit at dere er hjertelig velkomne og besøket blir satt stor pris på!


Klem Jenny


*

13 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei hei!

Deilig med vår snart, ikke så mange dagene til nå!!!! Februar er jo ikke såååå lang. Her i Bergen har det begynt å snø i dag, ikke noe særlig kjekt! Jaja, dagene går nå så fort, så det gjelder å leve i nuet!

Blir kjekt med MGPJ for lillejenten din i dag! Og lykke til med kamp! Min Elena fikk krøller i håret i dag siden hun skulle i bursdag. Hun er snart 4, litt tidlig, men når det bare skjer en dag i året, gjør det jo ikke noe, tenker jeg!

Ønsker dere en fin lørdag, ja, det er den nestbeste dagen i uken. Og jeg vasker!

Klem fra Elisabeth.

Hjertedamas blogg sa...

fine bilder:DDD Og hvem skal Mini-Jenny prøve å få tatt en liten titt på? Og kanskje en aldri så liten autograf???? Vi andre får sitte foran tv og ta en titt. Så selv om vi tilfeldigvis kjenner en av sangerne, så er det ikke han og gruppa hans vi heier på:DDDD Vi har en annen favoritt, som vi heier på:DDDD Klemz

Trollmora sa...

ååå... som jeg husker å være mini og begynne med sminke og hårstæsj og bare føle seg som verdens kuleste en stakket stund! For en fantastisk bekymringsløs og deilig verden de lever i disse mini`ene :)
Nydelige bilder.. likte de skiltene :)
Ha en god dag!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

(Vil også til Sverige...!)
Koselig med litt mys i helgen, kos dere. Klem Anna

HusmorDronninga sa...

Skikkelig stas for de små å stæsje seg litt før de skal "ut" :)

Merker at vi går mot lysere tider nå... Syntes nesten det var litt påskestemning her i går.. og at vi kunne kjenne litt varme fra solen.
DET er småglimt som gjør livet bra i mørketiden!

Ha en koseli lørdag!
Kjersti

Britt sa...

eldige jenta di, jeg elsker MGP, får nøye meg med å se det på Tv'n...

Ha en kos kveld!

Klem fra Britt

Siv Toril sa...

Så koselig med krøller i håret på tulla di:) Har ei lita tulle jeg også som elsker og pynte seg!Er så koselig... Ha en riktig god helg! Og lykke til med kamper! Klem

Maien sa...

Det er veldig deilig med sol og litt varmere dager,man begynner å ane såvidt at det går mot vår nå. Jeg blir alltid så innekjær når det går mot lysere tider,det har vært så mørkt,trygt og koselig over en ganske lang tid,bruker litt tid på å venne meg til lyset igjen ;)

Jeg må bare si at jeg leste innlegget ditt "Finnes det en fasit" og jeg ble nesten litt rørt. Så utrolig koselig skrevet.

Håper du og familien din får en god søndag.
Klem

Besta sa...

Jeg aner litt vår her også, snøen og isen smelter langsomt og temperaturen har steget:) Håper du har hatt en fin helg.

klem fra marilyn

Anonym sa...

Høres supert ut!!! Herlig med sminke da , haha... kan tenke meg stemningen var på topp :O)
Har en utfordring inne hos meg til deg :O)

Anonym sa...

Nydelige bilder.
Håper du har hatt en fin helg.
Tror våren ikke er langt unna her, var ute og plukket gåsunger på lørdag.
Ønsker deg en fin mandag.
Klem Mio

Bettum Villa sa...

Den trilogien har jeg lest for en god stund siden og jeg må bare si: KJEMPE BRA!! Og totalt useriøs (som jeg liker det).

Klem Madelén

Emilie Solberg sa...

Det er godt med to halvsøstre som kan dulle litt med lille søstra si vettu når ho skal bort å vil være pen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...