søndag 27. februar 2011

Queen of fucking Everything

Ja, det er meg det. Schnuppa med kaoskontroll gjorde det offisielt i går.




Og begrunnelsen hennes gjorde kinna varme og øynene blanke, tenke seg til.

"Award og 4-utfordringen skal jeg gi videre til 4, men velger å gi den til en eneste, for å ikke bidra til inflasjon. Litt urettferdig at hun har fått en award fra meg før også kanskje, men damen bak bloggen Innenfor Jennys fire vegger fortjener virkelig denne, fordi hun løfter opp mine grå dager. Når jeg har noen altså. ;) Hun er virkelig en Queen! Og en dronning som er ydmyk nok til å erkjenne at livet har gode og dårlige dager. Er jeg lei meg en dag kan jeg bare ta en tur inn til Jenny, og etter en stund kjenner jeg at smilet leker i munnviken igjen. :) Så Jenny... denne er din!"

Jadda! Dette kan jeg leve lenge på!

Med awarden følger en utfordring:
- Fire ting du har gjort i dag
- Fire ting på ønskelisten din
- Fire ting du liker dårlig

Jeg svarte på disse spørsmålene for ikke så veldig lenge siden, så jeg nøyer meg med:

Fire ting jeg har gjort i dag:
- Vært så trøtt på morgenkvisten at jeg visstnok har svart ja til at ungene kunne gå på langrenn ute i gata kl. 08:00. Også på en søndag...
- Spist en laang og deilig søndagsfrokost
- Sett Tristan og laget hans trene, mens Nora sto på skøyter med en venninne
- Planlagt neste uke

Hadde jeg ikke fått denne awarden nettopp av henne, er det ingen tvil hvem jeg ville gitt den videre til, men det fins faktisk en Queen of fucking Everything til: Bustenellik med sin Busteblogg.

Jenta her har en herlig annerledes blogg hvor små og store hverdagslige ting blir beskrevet på en ironisk og til tider hysterisk morsom måte. Her kan du lese om interiør og håndarbeid, og jeg har en mistanke om at denne nelliken er lynende intelligent, samt en driftig jente som vet hvor hun vil OG hvordan hun skal komme seg dit. Veien er målet. Antagelig kommer hun til å bli verdens beste mamma for et par unger en dag også. Jeg anbefaler dere en tur innom bursdagsbarnet; Gratulerer med dagen, Camilla!

Nå er en Sult fra Dollys på vei og det passer magen utmerket, kjenner jeg. Så jeg takker for oppmerksomheten og ønsker dere en fin dag videre.


Klem Jenny


*

9 kommentarer:

Unknown sa...

gratulerer med artig award!! :)

Britt sa...

Fortjent award! Må ta meg en tur innom denne Bustenellik bloggen, ser det er flere som anbefaler henne.

Nyt det siste av helga!

Bustenellik sa...

Åh Jenny! Jeg blir helt på gråten! Tuuuusen takk! Så mange vakre ord, og de varmer langt inn i hjerteroten! Jeg blir helt målløs!
Snufs!

Kaoskontroll sa...

Så velfortjent vennen! :)

Var litt trøtt i dag jeg også, så kom opp til en stue som var ommøblert. De lekte båt!
Ja ja, bra det ikke var Titanic de lekte, og at jeg våknet av oversvømmelse. ;)

Da er helgen på hell, så jeg ønsker deg en flott uke! Stooor klem

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Masse grattis til award!!
Koselig ;o)=
Å for noen fine ord fra en med blogger.
Bustedama har en kjempeblogg, liker den jeg!

Klem Anna

Kaoskontroll sa...

Åhhh du er nå så skjønn! Såpass at jeg tilgir at du humrer av min misære. ;)
Og jeg tror jammen selvfølelsen steg litt igjen. I det minste til jeg kler av meg i kveld og kan nyte synet av mine fine blå "blomster". Hehe

Vel vel... nå har jo du og jeg vist oss like på så mange måter, så det er kanskje ikke så rart du også ville sette den denne veien. Uten at det er korrekt av den grunn.;P
Men ingen krise akkurat det der, siden mønsteret er som det er. Og listene... markeringstape er en fin ting, så det blir vel en ordning på det også. :)

Og du har sikkert rett i at de rundt meg setter stor pris på at jeg gjør selv. Tenke seg til, min far måtte nok slutte i jobb og arbeidet fulltid hos meg om han skulle gjøre alt jeg ville ha gjort. Hehe
Tålmodighet er sikkert en fin ting det også. Så fin at jeg lar andre få ha "hele kaken". Snille meg!!!! :)

Stor klem

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)

Gratulerer ♥

Tusen takk for slike fine ord frå deg:)

Masse flott i bloggen din:)

Ønskar deg ein kos kveld og ein strålande tysdag:)

Klem frå Astrid♥

InstatreffNorge sa...

Tusen hjertelig for nydelige ord inne hos meg:) Stas med boka ja:)

Og grattis med morsom award, vel fortjent:) Det du skriver om bustenelliken stemmer hvert eneste ord, flinke jenta:)

Ønsker deg en flott uke:)

Klem Lise

fryd&forandring sa...

Du skriver fantastisk herlig selv da!
Har funnet ut gjennom noen år med ulike oppussingsprosjekt at, ja, oppussing+rot=sant! Som du sier er det jo sååå utrolig deilig når det er ferdig!
KLem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...