mandag 9. august 2010

Mitt første innlegg!

Spennende! Jeg tenkte jeg kunne vise noen bilder fra stuen vår i dette første innlegget. Det er her vi oppholder oss mest, derfor startet vi også moderniseringen her. Mye furu er blitt malt og brystpanel er revet.




Sofaen er fra Rocka, og jeg bare elsker å krølle meg opp i hjørnet mitt til høyre. Bordet er fra samme butikk.
Bildene på veggen har nettopp funnet sin plass, men jaggu ble de litt høye... Jeg tror en wallsticker under vil løse problemet. Jeg har ingen fra før og syns det ser fint ut nesten alle steder jeg finner de. Eller er det kanskje helt ut med veggord?? Tenkte på "Life is beautiful..." kanskje?
Stolen er egentlig en teak-utestol. Mannen i huset ønsker seg nemlig en godstol og da står den inne for å la oss bli enige om det faktisk passer med en stol der... Hva syns dere?


Fra vinduskarmen.

Ser nå at jeg må få meg noen levende planter!


Et sommerfat med strandskjell og steinfisk.

Et kjekt ekstrabord.


(Jeg kjenner at jeg er skikkelig nervøs nå... Er litt rart å legge stua si "out-there", syns jeg... Tenk om ingen liker den!)

Jeg har kost meg veldig med utforming av bloggen og ikke minst dette innlegget. Det er jo så mye fint en kan gjøre her! Jeg ser mange har fine rammer på bildene sine, så det må jeg også få lært meg! Nå skal jeg bare trykke på den store, oransje "publiser innlegg" knappen jeg så... Ha en fin kveld!



Jenny

5 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Hei og tusen takk for din hyggelige kommentar inne hos meg :))
Jeg synes stuen din er flott !! Nydelig stylet og pyntet :)Wallstickers er i skuddet som aldri før og jeg tror det ville passet flott hos deg under bildene :))
Velkommen til blogglandia forresten :)
Her kommer jeg tilbake..

Klem,Kari

Fru Ruud sa...

Velkommen til Blogglandia! Spennende når en først hopper i det. Jeg leste også blogger lenge før jeg fant ut at jeg ville prøve selv.
Blir gøy å følge deg videre!
Klem Annette

Villevinkel sa...

velkommen til Blogglangia :-) Er ganske fersk jeg også (opprettet bloggen i juni etter å ha lest rundt på andre blogger en stund).

Stua di er kjempelekker!!! Elsker sofaen din - den såg virkelig herlig ut. Syns du har det veldig stilrent og smakfullt hos deg. Og smart med slik "sofa-bord".

Blir kjekt å følge deg også :-)

Klem Elin

ChezJeanette sa...

Hei!

Tusen takk for de koselig meldingen på bloggen min!

Endelig fikk jeg litt tid til å komme inn til deg. Flott blogg og veldig fin stue, gleder meg til å se mer hos deg. Det var pent stylet det jeg har sett hittil.

Vi "snakkes"!

Klem fra Jeanette :-)

Anonym sa...

Velkommen til blogglandia. Har ikke blogget mer enn 4 måneder selv.
Flott blogg du har og stua din var veldig fin. Likte så godt sofaen din, ser herlig ut.
Ønsker deg en flott helg.
Klem fra Mio

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...