mandag 4. april 2011

Er DU en av de heldige vinnerne?

Lørdag 5. mars publiserte jeg innlegg nr. 100 og feiringen var i gang. Og etter å ha blitt feiret en hel måned til ende, er det på tide at jeg gir noe tilbake!


Hele 98 personer trakk tilsammen 226 lodd og jeg har fått 55 nye følgere! Jeg har funnet en drøss med nye blogger jeg sikkert aldri hadde kommet over på egen hånd og det er GØY!

Jeg håper også mine trofaste følgere setter pris på at det er litt action innenfor mine fire vegger innimellom! :-D Ai låvv ju!

Så! Over te morro`a! SEKS av dere kan vente seg en kul ting i postkassa! Random.org sto for trekningen.


Såpen ble vunnet av:


Hege med bloggen Hegemoni

Pilleboksen ble vunnet av:


Hildegunn med bloggen Hespe

Notatblokk ble vunnet av:



Lip balmen ble vunnet av:


Pengepungen ble vunnet av:


Og sist, men ikke minst, shoppingbagen ble vunnet av:




Vinnerne sender en mail til jennysfirevegger@gmail.com med adressen sin!
Mona hos Maxi-Mini (som har sponset oss med premier) og jeg GRATULERER og TAKKER for at dere deltok!


Klem Jenny

*
Nettsiden er under oppgradering!

19 kommentarer:

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Gratulerer så masse til alle de heldige vinnerne!
Og en fin dag til deg, Jenny :D

Britt sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne, det er gøy med litt action innimellom:)

Klem fra Britt

Anonym sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne.
Ha en fin mandag.
Klem

Guri sa...

Grattis til alle de heldige vinnerne :))

Bondekona sa...

Jippi!

Takk!
Den kuleste gevinsten. Ever!
;)
Ha en fin dag.

Unknown sa...

Gratulerer så mye til vinnerne!

Lenge siden jeg har fått lest blogger nå, koselig med så mange nye innlegg fra deg;))

KLEM!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne, spesielt til Hobbyvimsa som er en av "mine" bloggedamer ;) *♥*

hobbyvimsa sa...

Jippi jippi!!!

Jeg er så glad tralalala!!


Tusen tusen takk,sender adr:)

Ha en fin uke!!

Klem Linda:)

Anonym sa...

Grattis til superheldige vinnere :D

hege sa...

Jippi!!! Og jeg som "aldri" vinner noe som helst;-)))

Takk, snille du (og random.org)!

Junk De Lux sa...

Tjohooo!! Gratulerer med alt det nye og skikkelig kule premier hadde du også:)

Håper du har hatt en fin start på uka!

Stooor klem!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Masse GRATTIS til dere som vant!!

O takk til deg Jenny for en kjempe fin blogg og Give Away!

Klem Anna

Whitebite sa...

jeg vinner som vanlig ikke! akk ja..
hehe.
Men du Jenny, du må forklare?!
Stavanger-rævva-modus?? spartaner??? hva i alle dager...???

Whitebite sa...

sv:
ehh..joda, men hadde glemt det! (kremt..)
ja, da så. Da forstår jeg litt bedre!
klem fra hockey-eksperten;o)

Whitebite sa...

og, selvfølgelig Oilers-fan..

Drømmeskyen sa...

Gratulerer med 100 innlegg, mange nye følgere og storfeiring!:) Velfortjent! Klem fra Hilde

Kaoskontroll sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne! :)

Ja, det hjelper på å få kniven litt på strupen, i forhold til å få ting ferdige. Etter jeg har hatt selskaper sier jeg bestandig at dette burde jeg gjøre oftere, for det er ikke måte på hva man får gjort i forkant, når stoltheten står på spill. ;)

Klem

Anette Willemine sa...

Gratulerer til heldige vinnere!

Ønsker deg en glad dag!

Klem,
AW

Huldra sa...

Gratulerer så mye til alle sammen! Herlige premier. :)

Mandagshilsen fra Huldrelevenet. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...