tirsdag 19. april 2011

Et glass melk i vinduskarmen

Tulipaner er finfine blomster. Men det at oransje, gule og til og med ROSA tulipaner finnes innenfor mine fire vegger er kanskje en større greie enn mange er klar over.

Men dere, jeg har trekt pusten og hoppet i det. Og vi LIKER resultatet, gjør vi ikke?




Og nei, det er ikke et glass melk i vinduskarmen.

Det er et duftlys jeg vant hos Lene at Home. Med i pakken var også et lite skilt med "Home sweet Home" på. Tusen takk Lene!

Forresten har jeg vært heldig i det siste, så dere skal få se flere ting etterhvert.


Ønsker dere en fargesprakende onsdag og en gulrosaoransje påske videre.
Klem Jenny

*


14 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Herlige tulipaner :) Fint med litt farge hos deg ;)

Ønsker deg en superduper påske Jenny!!!

Klem Anette :)

Britt sa...

Takk for sola :)

Klem fra Britt

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Ikke noe gir så påske og vårstemning som tulipaner!
Nyt fridagene!

hobbyvimsa sa...

Herlige bilder,tulipaner er nydelige.Kjøpte meg en ny bukett i dag jeg også,mine er lilla,gule og orange,herlige farger!!

ha en fin påske!!

Klem Linda:)

Karma sa...

GLAD PÅSK!

Klem Kaja :)

vår lille verden sa...

Nydelige rosa tulipaner:)Det er så utrolig morsomt og vinne(nesten som man ikke tror det er sant)Ha en flotters dag videre.Klem

Whitebite sa...

forklar!
liker du ikke tulipaner??!!
det er jo nesten ikke mulig.. ;o))
fine var de iallefall, har helt like på bordet her foran meg!

Bondekona sa...

Har du ei greie mot tulipaner?
Fine de, vel?
Har hørt at noen får fnatt av lukta..?
:)
Kjempefine var de!
:)

charm design sa...

En riktig god påske til deg og dine også.
Klem fra meg

Silje sa...

Jepp, det liker vi!!
Tulipaner er herlige!
:)
Ha en fiiin kveld.

Mona Christin sa...

Helt klart. Farger funker også, bare de ikke er blå... Hihi...

Jeg kan vel egentlig styre meg for orange, men alt annet liker jeg.

Spent på hva du skal vise etterhvert.

Klem Mona C

PS Noen interiørbutikker i Særp du kan anbefale? Har vært i de på Borg. Gleder meg til Home & Cottage kommer.

Mie fra Mies Mirakler sa...

Rosa tulipaner er nyyydelig :) *♥*

Sommerhuset i bakken sa...

Vakre tulipaner. Morsomt med "melkeglass" i vinduet ;-)Duftlyset lukter sikkert kjempegodt. Mmmm...

Riktig god påske til deg og dine! Kos deg masse!

Mona Christin sa...

Hei igjen.

Joda. Home & Cottage har meldt sin ankomst til Storbyen i løpet av juni. Det var iallefall det jeg leste på nettsidene deres. Dette blir moro.

Takk for tips.

Klem Mona C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...