fredag 29. april 2011

Ønskeliste

Jeg har skjønt at det ikke er så lett å kjøpe gaver til meg, verken til bursdag eller jul. For "jeg ønsker meg ingenting." Når man skal tenke ut et eller annet der og da, når man blir spurt, er det jammen ikke så lett å huske hva man egentlig kunne tenke seg...

Men i løpet av mai er jeg et år eldre (igjen) og jeg får vel kanskje ønske meg noe i år da? For bare man får tenkt seg om LITT blir alt så meget bedre!




















Velg og vrak, høyreklikk, arkiver bilde som, print ut og ta med i butikken. Snakkær om ønskeliste!

Fredag og HELG: Vi har satt ut båten og drar på seiltur! Kos dere masse, alle sammen! Klem Jenny.

Oj, nå gleder jeg meg skikkelig til bursdagen min!

*

15 kommentarer:

Trollmora sa...

Jeg handler også på Zizzi :) men ikke der nede i sør :) hihi.... Denne listen kunne like gjerne vært min egentlig... masse fint! :)

Unknown sa...

Oiii, nå har du jo masse fint på ønskelisten! De har så mye fint på Kremmerhuset nå! Skulle ønsker jeg hadde bursdag når butikkene har "nyhetstid";)

Bestikkboksene var fine - veldig DEG av en eller annen grunn;)

God helg!
KLEM

vår lille verden sa...

Dette var en fin ønskeliste:)Håper du får det du ønsker!God helg og kos deg i båten:)Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Masse lekkert som jeg også kunne ønsket meg. Håper de i familien leser bloggen din, slik at de ser ønskelista.

Du får lage et innlegg på bursdagen din så skal jeg legge igjen en liten hilsen.

Ha en fin helg, søte du.

Klem Mona C

Bettum Villa sa...

Her var det mange fine ting ja. Jeg ønsker meg den bålkurven fra Clas Ohlson.. nice!!

Klem Madelén

PS: Må bare nevne hvor utrolig lekker den headeren din var nå. Likte så godt fargetonene. :D

Whitebite sa...

Someone is NOT into colours!! hoho..
ikke lite kravstor heller..
neida, bare tøys og fjas her i gården. god seilings!

Bondekona sa...

Lurt!
Masse fine, kjekke ting!
:)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Mye fint Jenny! krysse fingerene for at du får AAAALT sammen ;)
Kos deg ute med båten :)

Klem Anette

Guri sa...

Borger for en fantastisk gavebursdag dette her!!
Kanskje en ide for flere - og ikke minst være ute i god tid ;)

Klæm Guri

En rosa fugl sa...

Herlig med bursdager da:) Eneste bakdelen er at man blir ett år eldre og hvem ville ikke vært 22 år igjen selv om man snart blir 50? Kanskje derfor det er bursdager, for å feire det uungåelige samt for å glemme den alderen litt. Feire et nytt år. :)

Siden folk kanskje kjøper ting fra lista kan du ende opp med å få dobbelt opp. Kanskje vennenene dine burde få en påminnelse om å snakke med hverandre slik at du ikke får 10 stk av samme gjenstand? :)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Ja her var det mye fint..Graeit med ønskeliste;)

Kos dere på båttur og nyt helgen:)

Klem linda:)

Elisabeth sa...

Hei hei!

Den ønskelisten digget jeg! Håper du får alt! Hihi!

God seiltur, høres fantastisk ut!

Klem fra Elisabeth.

Anonym sa...

Jenta mi, hva med linsa og filteret du ønsker deg, spørs om det kan bli noe av alt dette andre da :-) Men det er lov å håpe ;-)

Jennys fire vegger sa...

Filteret vet jeg ikke helt hva gjør, ei hva heter. Det samme med linsa... "Jeg ønsker meg en linse som zoomer WAY mer enn den jeg har nå" liksom? :-D

Jeg er amazed over hva de to tingene gjør, så jo; Jeg ønsker meg de ille!. :-) Men det koster omtrent tre tusen tilsammen, og det er vel litt frekt å ønske seg til en helt alminnelig bursdag.

Ha en fin kveld, mamma.
Klem Jenny

Martilie sa...

Masse flott på ønskelisten! Fikk rent lyst på masse av det selv også..

Håper dere har hatt suuuuper seiltur :)

Klem fra Tove

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...