søndag 10. april 2011

Vi skal ALDRI glemme...

...de blåe guttas kamp! For vi skal alltid blåse bobler, blåe bobler over ALT! Spent på hvordan helgen gikk? Se HER da vel? Og hvorfor ikke HER? For ikke å glemme HER? Og sist, men ikke minst HER!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fryd & Forandring beæret meg for en tid tilbake med Love Your Blog Award! Tusen takk!


Awarden har tre regler:
- Link tilbake til den som ga deg awarden
- Besvar 10 spørsmål
- Gi den videre til 10 andre bloggere




1: Hvorfor startet du å blogge?
Jeg har egentlig ikke alltid vært spesielt opptatt av interiør. Min første leilighet så sånn tålig grei ut for en 18-åring, min andre så vel sånn "njaa" ut, under alt ungkvinnerotet. Men i vår første enebolig meldte interessen seg mer og mer. Da vi tok over huset vi bor i nå, bare stæsjet vi det litt. For to år siden begynte vi derimot moderniseringen, og da lette jeg etter inspirasjon på nettet. Og hva fant jeg? HALLELUJA! Til slutt kom altså lysten til å blogge selv også. Et tast og du er hekta!

2: Hvilke blogger følger du?
Interiørblogger! Samt noen håndarbeidsblogger og et par geniale mammablogger.
Jeg leter etter flere interiørblogger som er mer lik meg i stil, men det er jaggu ikke lett... (sier det noe om min stil det, kanskje?) Men igjen; Jeg liker forskjellige stiler hos andre, og kan godt ELSKE hvitt, hvitt, hvitt, landstil og romantikk og retro og... Det bare kommer aldri innenfor mine fire vegger.

3: Favoritt make-up merke?
Øh... Mascaraen min er sølvfarget (utenpå vel og merke) og det står L´oréal på den.

4: Favoritt klesmerke?
Jeg handler stort sett på Zizzi, men aner ikke hvilke merker de har der.

5: Ditt "må-ha" make-up produkt?
Mascara

6: Favorittfarge?
Brun

7: Favorittparfyme?
Biotherm Eau D´Énergie

8: Favorittfilm
Saving Private Ryan. Fra første gang jeg så denne scenen, feller jeg tårer HVER gang. Men jeg ser mest skrekk og grøss faktisk.

9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Jeg vil tilbake til Thailand. Fordi det er VARMT og alle smiler der.

Det siste spørsmålet skal stilles til deg selv:

10: Hva slags spørsmål skal man egentlig stille til seg selv?
Ja, det kan du jaggu lure på... Men du hadde sikkert hatt godt av å stilt deg selv et par inngående.


Jeg vil gjerne få gi Love Your Blog Award videre til:


Take it or leave it, men vit at jeg Love Your Blogs!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Som om ikke det var nok er jeg i tillegg en av favorittbloggene til Shabby, Slitt og Bare Mitt! Cecilie skriver som følger:

"En ganske ny bekjentskap er bloggen Jennys fire vegger. Supersøt blogger med mange fine innlegg! Har akkurat kommet over bloggen hennes, og kommer gjerne tilbake! Hun skriver veldig bra - og har masse fine bilder i innleggene. Me like Jenny!!"

Hva gir`u meg for DEN, liksom? Jeg blir jo sååå glad! Og plutselig FØLER jeg meg supersøt og vøttø!


Mine favorittblogger for tiden er:


Jeg har vært inne på tanken på om dette kan være min sjelevenn. Jeg ser så fram til hvert eneste innlegg og hver eneste kommentar fra frøken Kaoskontroll. Hun har en lekker stil, men det jeg setter mest pris på er den ærlige og likefremme måten hun skriver på, de mange kreative krumspringene, de flotte bildene og gliset hun stadig vekk planter på meg. Møter jeg henne en dag, skal jeg gi henne en lang og god klem. Ai låvv ju!




Bjørg har en superinspirerende blogg. Fantastisk interiør og bilder som BØR studeres. Jeg er ikke spesielt glad i farger, men når jeg besøker Huset ved Fjorden blir jeg frelst. Hver gang.





Denne bloggen er ene og alene en genistrek! Her kan man le seg skakk eller felle en tåre (mest det første), samt lese om det meste som opptar en mamma og stemamma. Og jeg garanterer at du vil kjenne deg igjen i praktisk talt ALT. Du vil bli glad for at du fant The not so perfect mum-blog.


PUH! Dette ble MYE! Håper dere holdt følge! 

En god og kreativ ny uke til dere alle.
Klem Jenny


*

12 kommentarer:

Pia sa...

Grattis med awards! Det er et skikkelig bloggfenomen;)
Jeg reiser også gjerne tilbake til Thailand, når som helst!

Whitebite sa...

aha! vi har noe til felles -jeg liker også brunt!
graulerer med seieren?!

Kaoskontroll sa...

Åh hvor søt du er! :) Og så godt det gjorde å høre etter en litt for tung helg! Ja, helt selvforskyldt selvsagt, for har flyttet lass på lass med jord og steiner. Og fått flis i fingeren på toppen av det hele. Stakkars meg! ;) Men nå nærmer det seg... noe! :)

Og det lover jeg deg vennen, at den klemmen hadde vært ABSOLUTT gjensidig! Hadde vært utrolig gøy å treffe deg en gang! Du får komme en tur og drikke vin i hagen min, når den blir ferdig. ;) Ellers får vi flytte til Møkster hele gjengen. Ja, om du får hockey- laget med deg også selvsagt. ;) Grattis med seier! :)

Kjempeklem (Godt for deg at den bare er en nett- klem, for jeg er dekket av jord. Hehe)

Martilie sa...

Grattis med awards, så vel fortjent :) Morro å lese mer om deg!

Grattis til gutta også!

Nyt kvelden og ha en fiiin ny uke!

Klem fra Tove

Junk De Lux sa...

Så herlig Jenny! Morsomt å bli litt bedre kjent med deg....og din sølvfargede mascara selvsagt;) hihi

Ha en super uke!

Stooor klem!

Kaoskontroll sa...

Bud skal bli! :)

Selvfølgelig er det godt at mye er gjort! :) Og jeg kom lengre denne helgen enn jeg trodde jeg skulle komme. Jippi! :) Når det er sagt er og blir hagearbeid noe dritt, bokstavelig talt... men tanken på vin og venner en herlig sommerdag! Og Bud!!!!! Ja søren, jeg tar en Fred og en Kristian også... for kanskje jeg har tid til menn igjen når dette er ferdig? ;)

Min mascara er forresten svart utenpå, og inni. Hva det står på den...øh? ;)

Klem

Kaoskontroll sa...

Ps! Vi burde tipse Møkster om det! Meg og mine, deg og dine og et helt hockey- lag med supportere.... ja, kanskje de måtte bygge ut øyen? En norsk versjon av The Palm? Gitt en slik situasjon anbefaler jeg "The hockey- kølle". :)

Klem

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Grattis med award!!
Å du store så pene ord du sier til bleggerne, blir rørt jeg ;o)

Kos deg videre med uken, Klem Anna

Bustenellik sa...

Gratulerer så mye med velfortjente award, Jenny :-)

Og GRATULERER med helgas seire! Gud hvor det er skjønt å være sarping :-) Blått, blått, blått!!!
Aaaaah :-)

Klem

Unknown sa...

Heisann!
Bildet kan lages her:
http://www.keepcalm-o-matic.co.uk/

Rop ut om du trenger hjelp;)

KLEM

fryd&forandring sa...

Du skriver jammen godt sjæl, hihi!! Nå er det så lenge siden jeg har fått tid til bloggsurfing at jeg er heeelt underernært!! Beklager dårlig kommentarskriving fra min side!
NU er det først scrolling nedover bloggen din før nesteblogg står for tur!
Ha en fin kveld, klem :0)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Å nei, men:) Så utruleg fin omtale du har skreve om bloggen min! No vart eg utruleg glad! Og det på ein dag som er full av sjuk lita jenta og eit trøtt tryne! U made my day!:))
Tusen takk Jenny:))
Eg liker bloggen din og deg veldig, veldig godt:))) Moro å lese meir om deg:)
Ha ein super dag!
Klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...