onsdag 5. januar 2011

Helt himmelsk

Bloggen Petunia har hver onsdag en utfordring som heter "Himmelsk". Hos henne har jeg mang en gang tittet på fantastiske himmelhvelv og i dag tenkte jeg å være med selv også! Sigrid med bloggen Refleksjon på livsvegen pleier også å delta. Det samme gjør Bare Mio.




Du har vel et flott himmelbilde liggende i en mappe, tenker jeg? Se dette innlegget hos Petunia, og bli med da vel?


Ha en himmelsk kveld videre!
Klem Jenny



Edit: Bildet er tatt ca. kl. 15.

*

21 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Kjempefint bilde dette! Liker komposisjonen veldig godt. Håper du henger deg med på himmelsk de neste ukene også.

Malys krok sa...

Velkommen til Himmelsk! Her er det godt å være!
Bildet du bidrar med er skikkelig vakkert! Vinter på sitt beste! Sier jeg som ikke er så glad i vinteren, men bare må godta at vi har en del av den likevel! -Margit-

FO - 2 sa...

Vakker vinterstemning! :)

Elisabeth sa...

Vackert som ett julkort!

Maria G sa...

Såååå vacker och underbar bild!
Ha en fin kväll!

Kaoskontroll sa...

Hehe... nå er jeg jo noen (få! ;)) år eldre enn deg, men man skal aldri si aldri. "Alt" er jo mulig i disse dager. :)

Huff ja, jeg ser for meg noen års lidelser her. Hver dag...! :-O

Jeg driver også med instruksjoner hver dag, men det er til voksne mennesker... og det går forbausende bra. Sjønt tålegrensen min er å forklare ting tre ganger før jeg kjenner for å gå ut og få meg litt "frisk luft". ;)

Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Så gøy at du vart med!
Og så linke til meg også ;-)

Ha vakker kveld!

ps: flott himmelsk bilde!!

Petunia sa...

Så hyggelig at du vil være med på "Himmelsk" og så med dette fine bildet! Vakker rolig vinterstemning.
Jeg vet ikke hvorfor, men bildet ditt får meg til å tenke på 1. juledag tidlig på morgenen før alle de andre har stått opp og man rolig kan nyte en kopp kaffe;)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Nydelig vinterstemning!
Ha en fin kveld!

Inge sa...

wauuu hvor er det flot, helt postkort agtigt.. :-)

HusmorDronninga sa...

Ååå.. du e så raus med komplemanga! Skal legge inn en link eg.. selv om selve himmelen på bildene ikke var særlig spennende synes jeg selv da.. hehe... men TAKK!
Knallfint bilde sjøl forresten!
Virkelig prikken over i'en med den lille månen som fikk være med :)

*Kjersti*

Silje sa...

Kjempeflott!!

Hasigamas mamma sa...

Wow, så nydelig bilde! Den månen var en fantastisk prikk over i'en altså :) Så god stemning....
Takk for fine ord hos meg, og godt nyttår og gode ønsker til deg!
klem
Lise

Manne's hverdag sa...

Hei kjære venn - og TUSEN TAKK for koselig kommentar!!!

NYYDELIG BILDE!!! Må bli flinkere til å ta med kamera ut jeg.

Snakk om brøyting - her kom de for første gang siden det begynte å snø for 3 dager siden og brøytet i dag!!! Resultat: Høye brøytekanter inn mot gårdsplassen. Heldigvis har jeg tre staute karer til å måke for meg, men de var jo allerede avgårde i dag, så jeg måtte virkelig ta fart for å komme ut av gården.

Ha en strålende helg!!!

Klem fra
Marianne

Anonym sa...

Nydelig og stemningsfullt bilde.
Flott postkortmotiv.
Så kjekt at du også har funnet veien til Himmelsk, sjansen er stor for at du blir like hektet som resten av oss.
Ønsker deg en fin torsdag.
Klem Mio

fryd&forandring sa...

Hei og takk for super hilsen!! Peis-linken funket ikke, men jeg fant innlegget fordet ;0) og jeg er helt enig med deg i at det var fint som det er! Egentlig hadde det vært fint her også, men vi har en annen gråfarge på andre veggen, så jeg syns pussmørtelfargen skjørte seg helt... derfor ble det hvitt!
Vakkert bilde du har tatt, må inn å kikke på petuniabloggen! Jeg som elsker vakre naturbilder!!
Ha en fin kveld, klem.

Jannes lille sted sa...

Hei☺
Nyydelig bilde! Så vakkert!!
Takk for herlig inspirasjon.

Takk for dine alltid så hyggelige hilsener også! Setter veldig stor pris på det!

Ha en flott kveld
Klem Janne Merethe

Carina Dale sa...

Hei !

Aller først takk for hyggelig kommentar på våre bloggsider. Jeg lo godt av ukeplanen med deg som dirigent og tryllekunstner og jeg kjenner meg så godt igjen. Jeg bruker begrepet sirkusartist her hjemme hos oss. Veldig godt tips med ukeplanen forørvig. Så vil jeg takke for kjempetips med himmelbilde. Det var inspirerende. Og så kikket jeg også på bloggen din forøvrig og den er kjempefin. Og så liker jeg at du er ærlig som f.eks å la barna slippe til på kjøkkenet. Tror alle kjenner seg igjen i "kjempekoselig at du vil hjelpe men mamma skal bare.......". Morosm side. Stå på !

Klem Gry

Behindabluedoor sa...

Åhh..Nydelig bilde Jenny :)))

Takk for koselig hilsen hos meg.
Vi er nokså like på den fronten når det gjelder tv. Jeg liker også Criminal MInds godt og en god film i helga er dobbelt lykke og det med snop i skåla.
Det er kos det!

Håper du får en kjempefin helg sammen med dine.
Varme klemmer:)

Jeanette sa...

Dette var et nydelig bilde!
Skulle nesten tro du hadde "jukset på" månen, det var jo helt perfekt:)

God helg!

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...