mandag 17. januar 2011

Like a virgin, ooh!

Jeg har en lei uvane med å få sanger helt på hjernen, og som regel ANER jeg ikke hvor de kommer fra.

I dag har det, av alle sanger i hele verden, vært Madonnas Like a virgin. WTF? Hvor tar jeg det fra liksom?

Men; Jeg blir ikke kvitt sangen som surrer oppi hue, før en ny dag gryr (og en ny sang tar over) så jeg kan like gjerne dra den helt ut.




Like a virgin
Touched for the very first time
Like a virgin
When your heart beats
Next to mine

Gonna give you all my love, boy
My fear is fading fast
Been saving it all for you
'Cause only love can last

You're so fine and you're mine
Make me strong, yeah you make me bold
Oh your love thawed out
Yeah, your love thawed out
What was scared and cold

Like a virgin
Touched for the very first time
Like a virgin
When your heart beats
Next to mine




Min Madonna har nok vist seg fram tidligere, men hun liker seg like godt oppi kassen på loppisskapet fortsatt.

Jeg har vært så heldig å få to awarder, så i overimorgen får dere lære litt mer om meg ser jeg ut fra forutsetningene her!

Ønsker dere en knallfin, ny uke alle som èn.
Klem Jenny


*

12 kommentarer:

Britt sa...

Hihi, Madonna og madonna, akk så forskjellige!
Ta en titt på bloggen min, du har fått en award:)

Klem fra Britt

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Takk for den du... må jeg synge på den da!!! Får også sanger på hjernen...og gjerne de stygge!!!

Gleder meg til å lese mer om deg i morgen!! :)

Klem Anette

Pst!
Fine bilder ;)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Gratulerer med Awarder!!

detr å få sanger på hjernen er Så irriterende...noen ganger er det gjerne barnesanger fra jobben...eller en elling so vi jobber med på jobb ...hihihih!!

Klem Anna

Kaoskontroll sa...

Jeg scrollet raskt over teksten jeg, så jeg slapp å få den på hjernen jeg også. ;) Madonnaen din er imidlertid nydelig!

Den fjellknausen skal jeg nok finne når jeg begynner et nytt og bedre liv. Skal bare slanke meg ti kilo, få kondisjon og slutte og røyke først... ellers kommer jeg meg ikke opp dit. ;)

Klem

Storesøstra sa...

Det var jo ikke den versete sangen å ha på hjernen:-) Jeg nynner stadig på "Gratlerer med dagen, gratulerer med dagen, gratulerer med dagen for du er SUPER" .Blir helt GAL, og det blir snart mine kolleger også;-)

Martilie sa...

Ha ha - herlig illustrert :)

Ha en skjønn ny uke..

Klemmer fra Tove

Tove sa...

Kul den sangen da...husker den fra ungdommen. fy så gammel jeg er. 38 om 2 dager. Jippi...
Nyt dagen
Klem Tove

Behindabluedoor sa...

Sanger ja...de fester seg i hodet.
I helga gikk jeg og sang på en reklame melodi..
Fikk den ikke ut av hodet, nesten så det ble irriterende:)))

Ha en fin dag Jenny.
Klemmer

Manne's hverdag sa...

Hi, hi - herlig innlegg!!!

Og madonna'n er kjøpt på Josefines skulle jeg tro???. Kjøpte faktisk mak'æn i helga.

Ha en fortsatt fin tirsdag!!!

Klem fra
Marianne

h.espe sa...

Hi, hi - ja det er litt merkelig det der... ;o)

Madonnaen din er superskjønn - herlig patina!!

Ønsker deg en flotters uke videre!

Klem fra Hildegunn

Anonym sa...

Gratulerer med awarder.
Madonnaen din er så nydelig.
Pleier også å få sanger på hjernen,
så faren er stor for at jeg også blir gående og synge på sangen din.
Takk for tipset om sola (bank i bordet), skal huske det neste gang.
Kanskje den gleder litt lenger da.
Ønsker deg en fin tirsdagskveld.
Klem fra Mio

Karma sa...

Hihi kjenner meg veldig godt igjen. Den siste sangen jeg hører før jeg går hjemmefra sitter resten av dagen. heldigvis kan jeg spille så mye musikk jeg vil på jobben, så hvis jeg vil kan jeg endre sangen i hodet ganske fort:)

Klem Kaja:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...