mandag 31. januar 2011

Vi gjør det!

Her om dagen besøkte jeg Norfloor i forbindelse med jobben. Eier var opptatt i telefonen når jeg kom inn, så jeg tok meg en liten runde og tittet så lenge.

Og jaggu var det et utstillingshjørne som klarte å hypnotisere meg. Og jeg som aldri har sett fliser som virkelig har trollbundet meg før! Dermed har heller ikke tanken på oppussing av bad vært særlig nærliggende. Men fantastisk! Jeg drømte meg helt bort og var midt i et boblende og luksuriøst bad, da eieren prikket meg på skuldra og prøvde seg med et forsiktig: Hallo?


Skjermbilde fra elektronisk DM, www.norfloor.no


Etter at jobben var unnagjort sa jeg at jeg ville ta med min bedre halvdel ned for å se på nevnte utstilling senere, og da sa hun at jeg er den første kvinnelige kunden som har stoppet opp ved det hjørnet... Mannfolka derimot, stoppet opp der og ingen andre steder. Kompliment, eller?

Bildet over er ikke utstillingen, men flisene som vises skal på gulvet. På veggene skal det opp avlange, store fliser som ser ut som pusset mur/betong, og innerst i dusjhjørnet blir det en stripe fra gulv til tak med kvadratiske fliser som tar opp bronsefargen fra gulvflisene.

Så nå har vi bestemt oss, vi gjør det!

Fortsettelse følger!
Klem Jenny

Men baderomsmøbler, sier du? Hmm, det må vi kanskje ha...

*

20 kommentarer:

Beate i Husets Hjerte sa...

Eeelsker fargen, er "brun" jeg og vettu. Kommer til å bli kjempestilig!

Mattisheimen sa...

Åh, så spennende da! :) Flisene så kjempeflotte ut.
Lykke til med proskjekt Bad!

Renate

Hjertedamas blogg sa...

Jeg elsker gr-brunt-beige, så jeg likte disse flisene. Jeg gleder meg til å se resultatet. Disse flisene su nevnte, som ser ut som pusset mur?????? Hvor kan jeg se bilde av dette? Klemz

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Det blir så bra det der!

Godt dere bestent dere for å gjøre det ;o)=

Klem Anna

Anonym sa...

Kommer til å bli knall:) Brunt ligger mitt hjerte nærmest, men gikk for klassisk hvitt på mitt eget bad for å være litt tro mot stilen på huset;) Gammelt hus etc.

Herlig brunfarge og skjønner godt at du falt pladask.....og er det ikke herlig når en finner akkurat det perfekte?:))

HJEM te na mor sa...

åå jaaaa!! <3
har de flisene selv!!

http://green.blogs.nytimes.com/2011/01/06/green-power-for-the-empire-state-building/

HJEM te na mor sa...

eeeh vet ikkje hva som skjedde med linken...men her er den riktige:

http://hjemtenamor.blogspot.com/2010/06/bad-fr-og-etter.html

Manne's hverdag sa...

Skummelt å gå inn i en slik butikk, Jenny!!! Kan jo fort bli dyrt. ;)

Dette tror jeg blir HELT LEKKERT, og moro at du og kællen var enige, da.

Ha en flott uke, kjære venn!!!

Klem fra
Marianne

Britt sa...

Så spennende! Skulle ønske jeg fikk med meg min bedre halvdel på slikt...

Villevinkel sa...

det hørest helt fantastisk ut!! Angrer på at jeg ikke holdt ut litt til før vi pusset opp badet. Det ble gjordt i en fei, og jeg angrer på svært mange av løsningene!

Hørest ut som du får deg et alldeles nydelig badeværelse!

Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Dette var jo skikkelig luxus. Blir spennende å følge med videre.

Klem Mona C

Bird on a wire sa...

Dette blir lekkert, det er jeg helt sikker på. Masse lykke til med oppussingen, og tusen takk for hyggelig melding på teppeinnlegget mitt!

Irene - Fra slott til kott sa...

Lekkert bad det der. Var på Hotel Copperhill i Åre. Der hadde badeværelsene de flisene som er i den utstillingen. Rålekkert. -Så får det være så maskulint det bare vil...

Ha en fin dag. Hilsen Irene

Bustenellik sa...

Så kule fliser! Og så gøy med oppussing på badet! Jeg drømmer også, men det er liksom ikke øverstprioritert. Hvertfall ikke i år. Det får bli brun marmor litt til, hehe.
Blir du med på give away eller? :D
Klem

fryd&forandring sa...

Så gøy og spennende!!! Det badet kunne jeg ha drømt meg bort i, skulle gjerne hatt en sånt vindu i dusjnisjen og sånn type dusj også.. hihi!

Anonym sa...

For et lekkert bad, ikke rart du drømte deg vekk.
Dette blir spennende, lykke til!
Ha en fin tirsdag.
Klem fra Mio

Martilie sa...

Det blir lekkert. Så spennende - og ikke minst utrolig at dere var enige uten kompromisser.. Sjelden var :)

Nyt dagen!

Klem

GundaM sa...

driver og pusser opp badet her nå men det blir ikke flis, men denne her var flott ening i det.

gleder meg til alle elektrikere, murere og tapetserere er ferdige og få huset for oss selv!

kos dæ ;)

Min Still By Maia sa...

Gratulerer! Hørtes kjempe lekkert ut! Du får legge ut bilder etterhvert.


MAIAklemmer

Carina Dale sa...

Så spennende! Høres ut som en lekker fargekombinasjon. Gleder meg til å følge med!

Ønsker deg en super dag!

KLem fra Carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...