tirsdag 15. mars 2011

Helt seriøst; Den hvisker til meg

Våren har tatt turen innom i dag, og det merkes! LITT mindre snø, LITT mindre humper i veien, LITT flere smil å hente ute i den store verden (øh.. her i by`n ihvertfall).

Dagen har flydd av gårde og jeg har ikke sittet stille mange minuttene. Det nærmer seg atter en deadline og da er det jobba, jobba, jo-obba!

Hæ? Var det noen som sa navnet mitt? *lytte*


Men nå har jeg endelig dumpet ned på bloggplassen min for å ta turen ut i O, det store Blogglandia. En mac, en minnebrikke med bilder og et glass med iskald drikke, gjør godt for en sliten kropp. Og DET gjør bloggene deres også, så nå gleder jeg meg!

Men vent litt... Hva er det jeg hører..? Hvem er det som... *lytte* ...hvisker?


Det har kommet mange nye følgere til de siste dagene, og det er så GØY! *lytte* Jeg gleder meg til å bli kjent med dere og jeg håper dere vil trives innenfor veggene mine. *lytte* Ser dere på følgerlisten og bloggrollen min vil dere finne MANGE flere inspirerende blogger!

Men dere? Helst seriøst; SOFA`N min hvisker på meg...

Nå tar jeg meg en tur til dere, før den begynner å rope!


Klem Jenny

*

19 kommentarer:

beate sa...

herlig sofakrok du har!!!

nyt kvelden

klem beate

Anonym sa...

flott bloggplass
og spisestue ...!

nydelig tid
snøen smelter
lukten av vår
nærmer seg for hver
dag ... !

klem til deg

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Ja, er det ikke herlig?!?!Og selv om det ikke har bikket over på pluss-siden på gradestokken i dag, så smelter det allikevel! Tror snøen råtner opp innenifra, jeg... (eller, håper...)

Misunner deg sofakroken din, jeg også!

Og melkesjokolade og kald melk hadde jeg fortjent etter å ha malt vaskerommet i dag! :D

Silje sa...

Koooos deg i sofaen resten av kvelden!
:)

Bustenellik sa...

Ja, det har vært deilig i dag :-)
Gratulerer med mange nye følgere - vel fortjent :-)
Kos deg i sofaen ;-)

Eva sa...

Åhhh har du også en slik sofa som rooooper på deg innimellom?? Det har jeg også. Og ofte får den et besøk...jeg kan jo ikke svikte den hehe

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Kos deg på soffaen,herlige bilder du viser:)

Ha en fin kveld!!

Klem Linda:)

Guri sa...

Bare du koser deg der du er, har det ikke noe å si hvor du sitter ;)

Ha en koselig tirsdagskveld videre :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Høyrest herleg ut med litt meir vår!

Akkurat no høyrer eg faktisk senga rope HØGT på meg ;-)

God natt!

InstatreffNorge sa...

Så heldig du er som har en sofa som roper på deg da:):) har bare en stor oppvask som roper jeg:P Ikke like stas...

Ha en super bloggekveld:)

Klem Lise

Martilie sa...

Man kan ikke neglisjere en sofa som hvisker :)

Nydelige bilder - bloggplassen lekker og stolene kjempelekre!

Ha en super kveld og uke!

Klem fra Tove

Kaoskontroll sa...

Jeg forsøker igjen! Har hatt litt problemer med å legge inn kommentar hos deg i det siste. Mulig fordi jeg ikke klarer å nøye meg med få ord. ;)
Så jeg skal forsøke meg mer kortfattet denne gangen! :)

Tusen takk for veldig hyggelige ord! Og ja, jeg tror vi ville hatt mye å prate om i RL også. :)

Stor klem

Trollmora sa...

kos deg i sofaen du :) forresten fikk jeg lyst til å scrappe sønnen din med verdens kuleste uttalelse :) send meg noen bilder på mail som er forklarende for han og det han sa.. . Og skriv litt om han. Og datoen for den ytringen :) så blir mitt scrappe-diy med din sønn altså så det må være bilder jeg kan blogge.

h.espe sa...

Har ikke noe problem med å forstå at den sofakroken der roper på deg når du er sliten - hi, hi - kanskje ellers også...;o) Kjempekoselig hjemme hos deg!

Nyt uken videre!

Klem fra Hildegunn

Unknown sa...

fin stue, fine bilder under her og!
klem manu

Siv Toril sa...

Hi hi! Så godt og høre at det er flere som har en hviskende sofa:) Spesielt på vinterstid... Når våren kommer har jeg ike tid til og la meg lokke! Fine bilder;) Klem

Karma sa...

Vet akkurat hvordan du har det! Har ofte mye som roper på meg, klær i butikkene, lyslykter og fine puter, mat og til slutt sofaen...!

Klem Kaja:)

Anonym sa...

Fine bilder både fra sofaen og spiseplassen, så koselig du har det.
Ha en fin onsdagskveld.
Klem fra Mio

Britt sa...

Synes bloggplassen din var kjempekoselig, men man kan jo ta med seg dataen i sofaen og...
Våren erter oss litt her oppe for tiden og, hele 5 varmegrader og sol, men regner med at det laver ned igjen snart...

Klem fra Britt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...