mandag 21. mars 2011

Lesekrok på flyttefot

Hei på dere, alle snasne jenter! Skjønner at vårhumøret er på plass, eller?

Jeg vurderte å flytte lesekroken min ut allerede nå i helgen, for der hadde det jammen vært deilig å sitte! Sol, sol, strålende sol!



Men den fikk pent vente, for denne jenta hadde andre planer: Shopping, jentekveld, fotball, småretter, latter, hockey, musikk, bursdagsfeiringer, lørdagsgodteri, deilig mat, familie, venner, film, mer hockey, seier.

MEN, det blir nok ikke lenge til den er på flyttefot alikevel, tenker jeg.



Til venstre for lesekroken finner vi trappemonsteret som fortsatt mangler rekkverk. Mon tro om det noensinne kommer opp igjen... Dette bildet inneholder det jeg er minst fornøyd med i 1. etasje, dette er mitt "får det aldri til" sted. Tinga er vel sånn fine i seg selv, men sammen? På denne måten? Njaa, skeptisk...

Da er det greit å heller se enda litt lenger til venstre, på skapet jeg er i overkant fornøyd med. Kvist skal snart byttes ut med (ta-daaa) vårblomster AKA tulipaner:



En annen ting jeg er i overkant fornøyd med er responsen på give-awayen min; Storveis! Takk til trofaste følgere og nye følgere! Jeg har funnet mange lekre blogger, og jeg gleder meg til å bli kjent med jentene bak dem.

Hva? Ikke meldt deg på? Gjør det HER da vel?


Verdens største vårsmil, fra meg til deg!
Klem Jenny

*

14 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Hei!!! Jeg er absolutt ikke noe gpod på stæsjing og styling, men om du fjerner den blomsterpotta og kassa, og setter en passende pinnestol der i stedet? For jeg likte kista veldig godt!!!!! Som regel så er det ikke mye som skal til, før man blir fornøyd!!! Så du får ta en titt i heimen din, og se hva du kan bytte ut, for at du skal bli fornøyd!!!! Klemz

Bustenellik sa...

Jeg syns ikke plassen din så så gale ut jeg, men vi har vel alle vårt "får ikke til"-sted. Selv har jeg flere, hehe.
I helga var det virkelig vårlig. Vært litt dårligere i dag, men jeg har ikke mistet trua på en sommer av den grunn, hehe.

Ha en fin dag videre! KLem

HusmorDronninga sa...

Flere enn med som er riiimelig klar for vår og sommer ja ;)

Håper du får en fin og vårlig uke!
Klem fra Kjersti

Britt sa...

Koselig lesekrok, jeg har nesten helt like utemøbler, gleder meg til å kunne ta dem frem sånn uti mai engang...

Klem fra Britt

Guri sa...

Synes den trappemonster-saken var stilig jeg :) Men det er jo øynene som ser dette da :)
Greit for meg kan godt være ugreit for andre.....
Ha en knallfin mandag videre :)
Klæm Guri

ANETTESHUS.COM sa...

Så koselig innlegg!! Ja, herlig med våren som definitivt er like rindt hjørnet:))

Ha en fortsatt fin kveld!! Skal hive meg med på giveaway, jeg også;)

KLEM KLEM
Anette:)

irene sa...

Vilken koselig blogg jeg fant!!
Legger meg till som fölger!

Klem Irene

InstatreffNorge sa...

Så deilig å prioritere seg selv da:) Fine ting du har kjøpt deg, er så mye fine vårklær nå..sukk...

Syns plassen din var fin jeg:) Men er noen ting her jeg aldri blir fornøyd med heller.. derfor er ting i stadig endring;) Viktig å ha noe å henge fingrene i;)

Klem Lise

Kaoskontroll sa...

Takk for det! :)

Høres ut som gode planer du lot gå foran ommøblering. :)

Jeg likte det hjørnet jeg. Utrolig stilig kiste! Her er det rekkverk på trappen, men det venter ennå på et siste strøk med maling... som trolig kommer først når de strøkene som allerede er på begynner å se slitte ut. ;) TTT... spesielt når de er kjedelige. Hehe

Klem

Myrullpiken sa...

Så fin trekasse du har:) ha en super tirsdags kveld:)

Klemmer fra myrullpiken<3

Marte Katrine sa...

Den lesekroken din så ikke vond ut altså, kan tenke meg den sofaen er herlig å sitte i ute om sommeren :)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Herlig lese krok!!

Ha en fin uke!!

Klem linda:)

Bondekjerringa sa...

Det er nok flere av oss som lengter etter våren. Men her sitter jeg, med en følelse av høst. Det regner, flom i omtrent hele fylket. Ingen tegn til vår foreløbig. Men jeg vet den kommer!
Har meldt meg på giveawayen, forresten. Spennende!
Ha en flott onsdag! :)

Anonym sa...

Hei,
Herlig lesekrok du har!
For en lekker kiste du har!
Ha en fin onsdag.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...