tirsdag 23. november 2010

Chabby og slitt...

I helgen tilbrangte jeg tilsammen 23 timer i chabby og slitte lokaler, hvor det rådet en tøff, industriell stil. Stålrør, tykk plastikk, store veggord, murvegger, betonggulv og tykke bjelker. Helt i tiden, eller hva?

Jeg ville jo gjerne vise dere bilder, men jeg får ikke lastet opp i kveld... Flere med det problemet? Så da sjekket jeg ut knappen "Fra denne bloggen" i stedet, og tar en trip down memory lane.




Loppisskapet skal bli litt mer julete utover, jeg begynner å komme litt i stemning om dagen nå kjenner jeg. Ut med lyngen, inn med granbar!




Greinen i vasen venter på et par dyprøde emaljehjerter på hampetau. De er mine siste kjøp, og jeg må se å finne fram all julepynten så jeg husker hva jeg egentlig har fra før. En stakkar kan jo gå berserk i hvilken som helst interiørbutikk nå om dagen...




Vedkurven blir stadig fylt opp nå, vi fyrer konstant når vi er hjemme. Brrr!! Men starinlys og synet av flammer varmer en sliten sjel.

Jeg gledet meg til et nytt innlegg i kveld og beklager at det ble bilder som er vist tidligere... :-( Jeg får komme sterkere tilbake!

Håper helgen og begynnelsen av uken har vært bra for dere alle, jeg gleder meg til å få tatt en skikkelig runde til dere. Ha en fin kveld videre!


Klem Jenny


9 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Heeei!
Fine bilder du viser:) Og så smart å ha ved i gammel kasse... Kan da ikke huske å ha sett det her før!

Ønsker deg en finfin uke!!!

Klemmer Anette :)

Fru Ruud sa...

Ikke farlig å bruke bilder om igjen!! Spesielt ikke disse fine her, elsker kassene dine!!
Må nok se gjennom pynten her også så jeg husker noe av det jeg pakket ned, mye fint nytt å få kjøpt så...
Ha en kos kveld videre!
Klem Annette

Elisabeth sa...

Flotte bilder, jeg har ikke sett dem før!!!! :-)

Klem fra Elisabeth.

Bettum Villa sa...

Der ligger jo en av favorittene under kandelaberen! :D

Ønsker deg en flott uke!

Klem Madelén

Beate i Husets Hjerte sa...

Nydelige bilder!! Ha en fin dag!

Bustenellik sa...

Hei!
Jeg ble tipset om bloggen din av LykkeLise for en stund siden, og da måtte jeg jo sjekke ut!

Jeg nikket veldig gjenkjennende om å gå berserk i interiørbutikker, hehe. De har jo helt fantastisk masse flott å by på om dagen :-) Bare litt synd at det er så mye julepynt på loftet fra før, hihi.

Bustenellik

Behindabluedoor sa...

Hei Jenny.
Utrolige flotte bilder.
Ha en fin fin kveld i din fine heim.
Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

fine bilder..
for meg som er forholdsvis ny følger er det heilt ok med gamle bilder og desse var så flotte at eit gjensyn ikkje gjer noko :-)
eg har ved i ei trekasse i kjellarstova, det er FINT!
altfor mykje fint nytt, best å sjå på gamlepynten fyrst..
ha flott kveld og fyr i veg, der gjer eg ☺

Aashildsvilla sa...

hei jenny.tusen takk for koselig besøk inne hos meg..lekkert du har det i stua di..stor klem fra åshild

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...