fredag 19. november 2010

Wuups!

Plutselig blir det jo ikke tid til mors bloggehobby i helgen! Harru`sett?!

Når søndagen er over har vi tilbringt minst 19 timer i tre forskjellige ishaller! O`kjære! (Har jeg nevnt tidligere at jeg er hockeymamma and lovin` it?)



Lysestakene er et av mine siste kjøp, og de gjør seg bra denne vinterkvelden. 2 blå og nordavind! Brrr...

Hjertelig velkommen til nye følgere, ille morro å bli kjent med nye bloggere!

Ønsker dere alle en riktig god helg! Kos dere masse, så kommer jeg på besøk igjen til uka! :o)



Klem Jenny

6 kommentarer:

Fru Ruud sa...

Tida går så fort at det er en gru noen ganger. Har liksom alltid mange ting som en ville ha gjort, men en må prioritere. Hockey med barna høres helt riktig ut!!!
Ha ei god helg!!!!
Klem Annette

Junk De Lux sa...

Så moro! Ja vi mammaer må stille opp vet du og jammen er det gøy å følge barna:)
Her i huset er det karate som gjelder og eldstemann har nettopp begynt med konkurransetrening så det blir spennende!

Lysestakene var knallfine og kommer vel godt med i disse mørketider tenker jeg;)

Ha en super lørdag,Jenny-mor!

beate sa...

leeeekre lysestaker!!

kos deg med hockey!

god helg

klem beate

InstatreffNorge sa...

Hei hei:)

Nå har jeg endelig ny pc og kan blogge litt igjen:)
Så flink du har vært som har lagd mat til pipp pippene:) Så får vi håpe de store ekornene holder seg unna;) hihi..

Skal du være med på treff 1.des??

Klem Lise

Manne's hverdag sa...

Hei Jenny!!!

FLOTT NY HEADER!!!

Skal si du holder høyt tempo. Og i tillegg rekker du å hjelpe mamman din!!!

I M P O N E R T!!!

Lekre lysestaker du har kjøpt deg!!! Kan ikke si jeg har sett disse på Josefines. ;)

Ha en fortsatt fin helg!!!

Klem fra
Marianne

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så tøffe de lysestakene var da. ;o))

Give away hos meg.

Klem Simone ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...