torsdag 25. november 2010

Industrielt...

Jeg prøver meg med bilder denne gangen: I helgen tilbragte jeg tilsammen 23 timer i 3 forskjellige chabby og slitte lokaler, hvor det rådet en tøff, industriell stil. Stålrør, tykke pleksiglass, store veggord, murvegger, betonggulv, jern og tykke bjelker. Helt i tiden, eller hva?




Med et helt spesielt og nydelig blått tilbehør, med favorittallet 15 på, er det lokaler jeg rett og slett elsker.




At man helst bør beholde jakken og skjerfet på når man går inn, er helt underordnet.




Jeg fikk være her med en fantastisk familie, herlige venner og veltrente blå og hvite. Og kunne ikke tenkt meg å være noe annet sted i hele verden.


Klem Jenny

4 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Prisen å betale for å være så heldig å ha barn ;)
Jeg måtte betale med to timer våken i natt :) Men de er vel verdt det!

Klem A :)

fryd&forandring sa...

Hehe, så flotte lokaler da!! Det ser jo så gøy ut å spille ishockey. Hm, denne viteren skal jeg ihvertfall få luftet skøytene mine!
Ha en fin helg kjære bloggevenn, og god 1.advent til søndag! Vinterklem fra meg!

Kaoskontroll sa...

Hehe
Ishockey er faktisk ganske gøy det. Å se på altså. ;) Selv er jeg fotballmamma, og lover deg det blir ganske så kaldt det også innimellom.

Takk for hyggelige kommentarer! Ja, det var en herlig tur, og med alt vi kjøpte inn til leiligheten også ble jeg faktisk temmelig shopping- mettet. :) Håper bare armaturet passer, slik de lovet. "Europeisk standard!" Det ser iallefall lovende ut når jeg holder det opp mot den eksisterende. :)

Klem

små og store drømmer sa...

Så koselig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...