søndag 14. november 2010

Søndagsfrokost

Søndagsfrokosten i dette hjemmet, blir som regel søndagslunsj... I dag spiste vi kl. 11!



Men det er nå en gang akkurat sånn vi liker det! Laaang kosemorgen, laaang frokost.




I ettermiddag har ungene vært på førjulsmiddag med marsipanlaging hos svigermor, da fikk vi kjærstene plutselig litt alenetid og vi spiste julens første pinnekjøttmiddag! Nydelig!




Hva har du gjort i dag?
Jeg ønsker deg en fin kveld videre, og en fin ny uke!



Klem Jenny



12 kommentarer:

Britt sa...

Jeg har vært hos foreldrene mine og spist fårikål, samt hentet premie for å ha gått på toppturer i høst:) Ha en fortsatt fin søndagskveld! Klem fra Britt

HusmorDronninga sa...

Vi har rett å slett gjort ingenting i dag! Deilig å bare kose seg og slappe av :)

beate sa...

åh, pinnekjøtt!!! det er snadder det!
vi har feiret oldemors 90 års dag i dag. lapskaus og boller på menyen

nyt kvelden

klem beate

Junk De Lux sa...

Dette så jo så koselig ut og sen frokost er helt etter mitt hjerte;)

Håper kvelden også har vært fin!

Klem...

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så herlig da! Det er så godt med sen og god frokost! :)

Ha en NYDELIG dag og ny fin uke!
Klemmer

Dronning Maud sa...

Høres ut som en meget god dag!!Her har det vært full rulle hele dagen;)Små barn hos oss:)

Martilie sa...

Såå koselig! Akkurat som vi liker det også :o)

Og så deilig med kjærestetid, det er sjelden kos hos oss.. Begge sett besteforldre bor i nord så det er ikke så lett å få til. Men det merkes at jentene blir større - og innimellom har vi pluselig begge på venninnebesøk -eller vi har huset fullt. Kos uansett :)

Pinnekjøtt hørtes deilig ut!

Ha en finfin ny uke!

Klem fra Tove

MumsiMumsan sa...

Hei!
Er så fan av sene frokoster :)
Så nå sitter jeg her på fridagen min, å nettop, spiser frokost :)
Gårsdagen ble brukt til masse ikke noe. Og fersk suppe hos svigers - er sååå deilig å bli innvitert på middag :)
Nå går snart turen til Ikea, så får vi se om det kommer noen skatter hjem :)
Ha en flott mandag i regnet!
Mumseklem fra meg :)

Fru Ruud sa...

Deilig å ta det med ro om morgenene og spesielt på søndagene da!! Vi er også litt treige med frokosten da, kommer litt ann på ti lillegutt våkner, men det hender han sover til ni...
Ha en fin mandag!
Klem Annette

Elin | Draumesidene sa...

Hei Jenny! Takk for så fin helsing! For eit flott bord du har dekka! Her er vi aldri på plass rundt frokostbordet før i ellevetida heller... ;) Blir liksom litt kort dagen då?

Håper veka di blir kjempefin!

God klem frå Elin :)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Hørtes ut som en deilig dag :)
Vi har også alltid sene frokoster i helgene, deilig det!

Pinnekjøtt!!! Elsker, elsker! Lyst på, lyst på!!!

Klem Anette :)

Lene sa...

Så utrolig koselig frokostbord, ikke rart dere blir sittende lenge her...:)

Håper pinnekjøttet smakte, min favoritt mat uten tvil!!

Ha en fortsatt god uke:)
Hilsen fra Lene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...