onsdag 10. november 2010

Folkens, jeg kommer med nyheter...

...jeg må få be om absolutt stillhet. Ventetida er over, det kommer til å falle snø i natt...





Her kommer vinter`n, her kommer den kalde fine tida. Her kommer vinter`n, endelig fred å få...



(Jokke & Valentinerne. Hør Ingrid Olavas vakre versjon her.)


I dag kom årets første snøfall og hagemøblene er hastig stablet opp og venter på lagring. Inne er pleddet brettet ut for å varme mine iskalde føtter og Temeraire venter på å få spre sine dragevinger.


Ha en god vinterkveld videre.



Klem Jenny

8 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

HEI!
Kommet snø hos meg i dag også! Kaldt og surt...Brrr... så jeg har vært inne å fyra på peisen. Og sier "neeeeeei... den er farlig...neeei...uffuff" hele tiden. Min lille pode på 9 mnd synes det er veldig spennende og vil bort å ta på. Kos deg i snøen!
Og nå kommer jeg til å synge "her kommer vintern" inni huet mitt til jeg sovner ;)

God natt!

Klem Anette :)

MumsiMumsan sa...

Ja, jammen kom den, fort å "gæli" :)
Men jammen kom julestemningen også!
I en fart faktisk. Og ikke nok med det så har vi begynt å planlegge juleavslutning for ungene på jobben, og julesnagene gjennomgås :)
O jul med din glede :)
Hihihi - bare å henge med nå ja! :)
Ha en flott kveld under teppet!
Stor mumseklem fra meg :)

Beate i Husets Hjerte sa...

å så koselig...snø her og ja..lunefullt og vakkert. Ha en fin kveld videre

Junk De Lux sa...

Hurra og lykke!...og gid den lenge,lenge,lenge,ligge må!

Kos deg med baller, engler og menn...snø-sådane:)

Klem,Hanne!

Martilie sa...

Den kommer like brått hvert år :o)
BBarna var helt ville over snø og minstemor så glad for å kunne gå til skolen..

Natta og god morgendag til deg!

Tove

Behindabluedoor sa...

Hei Jenny.
Vinteren og snø har sin sjarm :))
Ha en fin dag.
KLemmer

fryd&forandring sa...

Herlig innlegg!!! Er glad i den første snøen, barnslige lykkefølelser kommer, vinter'n er fin den -sålenge den ikke består i å måke hauger med snø syns jeg.. Sånn det er nå, er heeelt perfekt! Akkurat nok til å kunne ta frem både akebrett og snøfreser og sette tilbake sistnevnte, thihi!
Klem til deg!

nr14 sa...

Flott med litt snø da og her har vi hatt det en stund:)Kos deg med synet av den første snøen din og ha en god helg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...