onsdag 3. november 2010

Halloween og førjul

Oktober suste forbi og halloweenfeiringen er vel overstått. Hekser, skjeletter, monstre og vampyrer har reist sin kos og bare gresskarene hviler ennå på konsollen i hallen.




I år er gresskarene faktisk langveis fra, takket være en koslig svigermor som tenkte på svigerdatteren sin heeelt nede i Italia på bobiltur. Men nå som alt er behørig feiret begynner jeg å tenke litt på jul, jeg også.




Derfor ble det en liten tur ut for å hente inn noen kvister granbar, og de fikk plass sammen med rosene et par, tre steder rundt omkring. Glassvase, hvite roser, granbar og trollhassel = litt førjul. :o)


Nå ser jeg solnedgangen gjennom vinduet, en grå og regnfull dag ble snudd til blå himmel og sol heeelt sånn på tampen. Nydelig!

Mini-Jenny og jeg skal hente en hestevenninne og dra på ridetrening, så nå skal vi kle oss godt og komme oss avgårde. Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre!



Klem Jenny


4 kommentarer:

Mitt lille hjørne sa...

Du har virkelig en snill svigermor :)) Ikke alle som har hatt gresskar fra Italia!
I dag har jeg sittet å sett gjennom bilder fra julen i fjor..Bare knappe fire uker til nissene skal ned fra loftet nå :)))

Hjemme hos meg sa...

Heeeei!

Ja tenk nå er det snart jul :) Blir min første jul i bloggverden og gleder meg til det også!!!
Også langveisfarende gresskar a gitt... ikke alle som har :)
Gruer meg til mine to små skal ut å feire halloween, får nyte det nå som jeg slipper.
stoooor klem Anette :)

Martilie sa...

Huff ja, tiden flyr ;)

Nydelig juleinspirert bukett!

De skjønne små gresskarene kan jo også brukes i dekorasjoner etc utover..

Nyt kvelden!

Klem fra Tove

fryd&forandring sa...

Så fin dekorasjon, ikkeno i veien for å bruke det en stund til vel! Gleder meg til å ta frem julepynten i år jeg.. og kjøpe svibler! Ingen jul uten!!
Ønsker deg en fin helg! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...